Ik kwam er laatst pas achter dat hier mensen voor ingehuurd kunnen worden, maar ik weet niet hoe je dit noemt

Ik zoek iemand in oost-Nederland.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaDvG schreef:Er is een vlaamse dame die dit beroepsmatig doet. Ze rijd door heel het land
Ze is erg kundig. Hoe moeilijk het paard ook is, haar lukt het op een hele rustige en vriendelijke manier om de koker te reinigen. Zij verwijdert ook 'bonen'.
Wij noemden haar de piemelwasser.
Cambionn schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar ik lees hier meerdere keren dat de tandarts naar bonen zoekt. Nou heb ik met ff online zoeken wel gevonden wat bonen zijn. Maar hoezo de link met de tandarts? Zit aardig ver van de tanden
DuoPenotti schreef:Nee zeker niet wekelijks soppen.
Bij mijn vorige ruin deed ik het zelden want daar zat niks.
Bij de ruin die ik nu heb 2 a 3 keer per jaar. En alleen met lauw water. Geen enkel middel erbij.
En ik pluk ook niet aan velletjes. Alleen de zwarte rommel eruit. Dat zit bij hem dan echt opgehoopt.
En de bonen idd bij de sedatie van de tandarts.
Hoe vaak maken jullie het uier van de merrie schoon?
Voorheen jaren ruinen gehad nu dus ook een merrie.
Bij haar zit daar dus ook zwarte zooi tussen en ze vind het heerlijk als ik dat weg haal. Ook daar geen zeep. Gewoon zo. Maar is dat bij andere merries ook altijd vies?
ellepel schreef:nooit en die van mij is 30.
ik heb dat ooit willen doen,maar toen viel ze me zowat aan en sindsdien blijf ik er af.
van wat ik kan zien lijkt het ook gewoon schoon te zijn.
DuoPenotti schreef:Nee zeker niet wekelijks soppen.
Bij mijn vorige ruin deed ik het zelden want daar zat niks.
Bij de ruin die ik nu heb 2 a 3 keer per jaar. En alleen met lauw water. Geen enkel middel erbij.
En ik pluk ook niet aan velletjes. Alleen de zwarte rommel eruit. Dat zit bij hem dan echt opgehoopt.
En de bonen idd bij de sedatie van de tandarts.
Hoe vaak maken jullie het uier van de merrie schoon?
Voorheen jaren ruinen gehad nu dus ook een merrie.
Bij haar zit daar dus ook zwarte zooi tussen en ze vind het heerlijk als ik dat weg haal. Ook daar geen zeep. Gewoon zo. Maar is dat bij andere merries ook altijd vies?