Paarden weegservice Limburg en Noord-Brabant

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aniekjee7
Berichten: 9
Geregistreerd: 24-06-08

Paarden weegservice Limburg en Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-23 08:38

Hallo,

Ik wil eens kijken of er interesse is in een paarden weegservice in de provincies Limburg en Noord-Brabant. Laat graag even weten of je interesse zou hebben en om hoeveel paarden/pony's het dan zou gaan en in welke regio het is.

Ben aan het denken om een weegschaal aan te schaffen en een paarden weegservice aan te gaan bieden, vandaar dit topic om te peilen of in deze provincies er vraag naar is :o

Groetjes Aniek
Laatst bijgewerkt door aniekjee7 op 14-06-23 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce83

Berichten: 5266
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Re: Paarden weegservice Limburg en Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 08:44

Ik heb wel eens iemand laten komen om ze te laten wegen. Deze persoon kwam ook voor 1 of 2 paarden. Aangezien ik ze aan huis heb was dat wel fijn. Ik heb er geen moeite mee als je dan net iets hoger zit qua prijs dan dat je met 10 paarden op 1 plek iets kan doen. Maar de mogelijkheid voor een enkel paard is wel prettig.

DuoPenotti

Berichten: 30608
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 08:49

Sluit ik me bij aan.
Ik wil ze graag eens gewogen hebben maar heb er ook maar 2.
Ik begrijp dat de prijs voor 2 hoger is als bij 10.
Misschien kun je doen tot 5 paarden x bedrag. Tot 10 paarden x. Vanaf 10 x per paard.

Maar hier vanuit midden Limburg dus interesse.

Lynn_Nikita

Berichten: 25588
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:02

Er zijn er al diverse die dit doen hier in de buurt, ik heb er ook 3 en heb dit samen met buren gedaan omdat ze alleen vanaf een minimaal aantal kwam

Dit is voor mij wel iets wat ik maar 1 keer doe, vanwege nieuwsgierigheid en ivm afmeten van medicatie is het wel handig maar nu ik dit weet zie ik geen nut om het vaker te doen.

aniekjee7
Berichten: 9
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-23 09:04

joyce83 schreef:
Ik heb wel eens iemand laten komen om ze te laten wegen. Deze persoon kwam ook voor 1 of 2 paarden. Aangezien ik ze aan huis heb was dat wel fijn. Ik heb er geen moeite mee als je dan net iets hoger zit qua prijs dan dat je met 10 paarden op 1 plek iets kan doen. Maar de mogelijkheid voor een enkel paard is wel prettig.


Waar ergens zit je in Limburg of Noord-Brabant als ik mag vragen?

joyce83

Berichten: 5266
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Re: Paarden weegservice Limburg en Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:08

Midden, buurt van Roermond. En er zijn idd wel mensen die het aanbieden. Bij het opzoeken wie ik had zie ik trouwens wel al iemand die al voor Limburg doet. Ik had paardenmeter.
Mee eens met Lynn_Nikita 1x voor nieuwsgierigheid vaak. Maar denk dat als je een paard hebt wat veel wisselt van gewicht of er iets anders is dan is het fijn als er een mogelijkheid is.

AaronYve

Berichten: 10507
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:14

Bij ons op stal (midden-limburg) komt er as zaterdag iemand voor, zoals ik begreep komt die jaarlijks en er wordt vooraf gepeild wie er mee wilt doen

8Daan8

Berichten: 26
Geregistreerd: 19-01-21

Re: Paarden weegservice Limburg en Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 14:47

Een aantal veeartsen bieden dit ook aan (zoals Boschhoven in Leende) dus ik weet niet hoe groot de vraag is.

vierspan

Berichten: 303
Geregistreerd: 08-08-05

Re: Paarden weegservice Limburg en Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 14:58