Gezocht: natuurlijk bekapper Noord Brabant (den Bosch)

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lissisanne

Berichten: 2506
Geregistreerd: 16-08-08

Gezocht: natuurlijk bekapper Noord Brabant (den Bosch)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 10:36

Binnenkort komt mijn eigen paardje naar stal
Super leuk, maar nu dus ook op zoek naar een goede bekapper.

Ze staat nu voor op ijzers en de hoefstand kan mijn insziens nog wel verbeterd worden. Wie heeft goede ervaringen met natuurlijk bekappers in de regio? Of juist afraders? Mag ook via pb.

Ps. Deze lijst heb ik gevonden, maar hij lijkt erg verouderd en er staan natuurlijk geen ervaringen bij ;) https://www.hoefnatuurlijk.nl/nl/practioners.html

Odetje92

Berichten: 2683
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Gezocht: natuurlijk bekapper Noord Brabant (den Bosch)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:07

Lennart Denkhaus of Klaas Feuth, zitten een halfuur van je vandaan en hebben een opleidings centrum in Reek waar je ook terecht kunt (centrum voor hoefgezondheid), of ze nog op locatie komen weet ik niet, maar voor de overgang naar blote voeten zou ik zeker bij hun aankloppen

lissisanne

Berichten: 2506
Geregistreerd: 16-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 11:15

Odetje92 schreef:
Lennart Denkhaus of Klaas Feuth, zitten een halfuur van je vandaan en hebben een opleidings centrum in Reek waar je ook terecht kunt (centrum voor hoefgezondheid), of ze nog op locatie komen weet ik niet, maar voor de overgang naar blote voeten zou ik zeker bij hun aankloppen


Bedankt odetje, ik heb ze opgezocht en lijkt idd precies wat ik zoek. Helaas komen ze alleen beide niet bij mij in de buurt en ik heb helaas geen mogelijkheid om daarheen te gaan...
Zal wel even contact opnemen om te vragen of ze iemand hier kennen.

lissisanne

Berichten: 2506
Geregistreerd: 16-08-08

Re: Gezocht: natuurlijk bekapper Noord Brabant (den Bosch)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-23 21:00

Helaas kennen zij niemand in de regio... iemand nog een andere tip?