Waar paardenbedrijf-oppas vinden regio Amersfoort? Ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eshz

Waar paardenbedrijf-oppas vinden regio Amersfoort? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 13:44

Omdat we steeds vaker en verder(internationaal) op wedstrijd willen zoeken wij een betrouwbare ZZP'er/oppas voor ons bedrijf. Dit valt meestal in de weekenden en plannen we een jaar vooruit al in.
Maar de vraag is dus, waar vind ik oppas voor zoiets? Alles wat ik via marktplaats of professionele sites tegen kom is vooral voor mensen met een paar dieren aan huis, geen 35 paarden..

Deze oppas zou op het erf in ons huis moeten slapen of echt in de buurt moeten wonen.(bedrijf zit 15min boven Amersfoort).
Het gaat per dag ongeveer om dit:
8-10u voeren en buiten zetten.
12-13u voeren.
16-17 voeren en binnen doen.
21-22u voeren en afsluiten.
Er kan ook hulp van de pensionklanten worden ingeschakeld om deze diensten te verdelen.

Wie weet er een betrouwbare ZZP'er of bedrijf waar ik zo'n oppas kan vinden? En zijn er ervaringen met mensen die dit aanbieden of gebruik hebben gemaakt van?

Bedankt alvast!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:02

eshz

Re: Waar paardenbedrijf-oppas vinden regio Amersfoort? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 14:07

Ik heb hun idd benaderd, heeft u hier ervaring mee? Bedankt!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:09

Bianca schoenmakers doet dit volgensmij ook, zeer betrouwbaar en veel ervaring

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:47

eshz schreef:
Ik heb hun idd benaderd, heeft u hier ervaring mee? Bedankt!

Nee, geen persoonlijke ervaring. Ken wel mensen die voor ze gewerkt hebben of nog werken. De personen die ik kende hadden in ieder geval veel ervaring met paarden en waren betrouwbaar.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 00:30

ElCid schreef:
Paardenoppasservice https://paardenoppasservice.nl/
Kost een paar cent maar dan heb je wel wat.

Ik snap zeker dat hier markt voor is en zij veel regeldingen uit handen nemen maar 80 euro vergoeden voor zes uur werk? Volgens mij is dat nog onder minimumloon...

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 05:29

Ik zelf ben zzp'r in de agrarische sector, maar ik zelf heb ook al 12 jaar lang eigen paarden. Ik kom vanuit zuid-limburg, maar hogerop in Nederland iemand uithelpen is voor mij geen enkel probleem. Ik zou je graag willen helpen. Is dat misschien wat voor je ?

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:08

TurdusMerula schreef:
Ik snap zeker dat hier markt voor is en zij veel regeldingen uit handen nemen maar 80 euro vergoeden voor zes uur werk? Volgens mij is dat nog onder minimumloon...

Nee, ligt zelfs iets boven het minimum; https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... mloon-2023

Maar niemand heeft ooit gezegd dat je rijk wordt van het werken met paarden.........

Realiseer je wel dat voor dat geld mensen ook vaak in het huis (kunnen) verblijven. Het wordt dan ook geen "loon" genoemd maar een "vergoeding".
Al met al ben je als opdrachtgever nog een mooie smak geld kwijt want de organisatie pikt er een leuke duit van mee...........

Misschien heeft TS hier wat aan, vragen staat vrij, toch: [BEU] Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?