Ik heb (minimaal) deze zomer de mogelijkheid om de pony van een vriendinnetje te leasen/lenen, wat natuurlijke een super leuke mogelijkheid is voor mij en mijn familie die allemaal paardenenthousiast zijn!
De pony staat nu in Zeeland, maar zou dan verplaatst worden naar een stal ergens in de omgeving van Den Haag/Rotterdam. Mijn familie woont in Voorburg en ik in Rotterdam, ik ben bereid om 30 minuten te rijden naar stal, en mijn familie ook ongeveer 30 minuten vanuit Voorburg. Dichterbij Voorburg is natuurlijk altijd goed.
Omdat het initieel over een korte periode gaat van 3 maanden is een stal vinden natuurlijk wat lastiger, vooral omdat ik wel echt een stal zoek waar de pony minimaal overdag op de wei staat in de zomer (24/7 kan ook). We zoeken echt geen perfecte faciliteiten, alleen wel dat er minimaal een buitenbak is, je relatief makkelijk naar buiten kan gaan, en dat er instructie aanwezig is/of dat instructie relatief makkelijk via via te regelen valt.
Ik had zelf al gedacht aan stal de groene meer, alleen heeft deze dit jaar geen plek voor zomer klanten. Ook had ik stal de windhoek gevonden, maar denk ik dat deze een wachtlijst heeft.
Ik heb het idee dat heel veel stallen heel slecht te vinden zijn via de standaard zoekmachines, vandaar de vraag of een van jullie toevallig nog een stal weet die aan mijn eisen voldoet.
Alvast heel erg bedankt!