Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odetje92 schreef:Waarin loop je vast en waarmee wil je aan de slag? Heb je een doel waar je naartoe wilt werken? Dat kan het selecteren van een instructeur al vergemakkelijken
DemiSisa schreef:Odetje92 schreef:Waarin loop je vast en waarmee wil je aan de slag? Heb je een doel waar je naartoe wilt werken? Dat kan het selecteren van een instructeur al vergemakkelijken
Ik loop erin vast dat we gewoon niet verderkomen. Ik wil hem ‘gewoon’ graag fijn aan het lopen hebben. Van de voorhand achter, netjes op de achrerhand. Daarin kracht ontwikkelen en hem los aan de voorkant hebben, hij is heel zwaar op de hand en dat is echt al wel verbeterd, maar nog steeds heb ik teveel in mijn handen. Hij moet het zelf doen op zn eigen 4 benen. Daarnaast beter aan m’n been krijgen. Dat allemaal zodat we ernaar toe kunnen werken dat hij zichzelf uiteindelijk wat makkelijker kan gaan dragen.
DemiSisa schreef:Odetje92 schreef:Waarin loop je vast en waarmee wil je aan de slag? Heb je een doel waar je naartoe wilt werken? Dat kan het selecteren van een instructeur al vergemakkelijken
Ik loop erin vast dat we gewoon niet verderkomen. Ik wil hem ‘gewoon’ graag fijn aan het lopen hebben. Van de voorhand achter, netjes op de achrerhand. Daarin kracht ontwikkelen en hem los aan de voorkant hebben, hij is heel zwaar op de hand en dat is echt al wel verbeterd, maar nog steeds heb ik teveel in mijn handen. Hij moet het zelf doen op zn eigen 4 benen. Daarnaast beter aan m’n been krijgen. Dat allemaal zodat we ernaar toe kunnen werken dat hij zichzelf uiteindelijk wat makkelijker kan gaan dragen.
DemiSisa schreef:Ik loop erin vast dat we gewoon niet verderkomen. Ik wil hem ‘gewoon’ graag fijn aan het lopen hebben. Van de voorhand achter, netjes op de achrerhand. Daarin kracht ontwikkelen en hem los aan de voorkant hebben, hij is heel zwaar op de hand en dat is echt al wel verbeterd, maar nog steeds heb ik teveel in mijn handen. Hij moet het zelf doen op zn eigen 4 benen. Daarnaast beter aan m’n been krijgen. Dat allemaal zodat we ernaar toe kunnen werken dat hij zichzelf uiteindelijk wat makkelijker kan gaan dragen.