Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra_H schreef:Is er nog een bepaalde reden waarom je liever geen rusthuis hebt? Want dan denk ik meteen aan rusthuis v.d. Kruis in Brabant. Toevallig afgelopen zaterdag wezen kijken, ons paard gaat daar vanaf ergens half juni van zijn pensioen genieten. Prachtige plek met heel veel ruimte, en keuze uit meerdere mogelijkheden varierend van 24/7 buiten tot overdag buiten en snachts in een eigen stal. Staat ook heel goed bekend overal, en er loopt ook ergens op bokt een topic over.
Sandra_H schreef:Is er nog een bepaalde reden waarom je liever geen rusthuis hebt? Want dan denk ik meteen aan rusthuis v.d. Kruis in Brabant. Toevallig afgelopen zaterdag wezen kijken, ons paard gaat daar vanaf ergens half juni van zijn pensioen genieten. Prachtige plek met heel veel ruimte, en keuze uit meerdere mogelijkheden varierend van 24/7 buiten tot overdag buiten en snachts in een eigen stal. Staat ook heel goed bekend overal, en er loopt ook ergens op bokt een topic over.
Dressage001 schreef:Meerdere redenen, mijn ruin is pas 12. Niet alle rusthuizen accepteren ‘jonge’ paarden. Maar ook vanwege de kosten, ik heb in mijn hoofd zitten dat rusthuizen erg duur zijn? Wat zijn de kosten bij vd kruis? (anders in een pb?)
Amyyy schreef:Ik weet niet wat je grens is van betaalbaar, maar misschien is paardenrusthuis landhorst wat voor je ruin. Gemixte groep waar ze ook jongere paarden accepteren, 24/7 buiten met hooi en een mega inloopstal. kosten geloof 225 per maand, inclusief alles. Hele gastvrije mensen, je kunt Lies of Marcel altijd bellen
DuoPenotti schreef:Ik denk juist dat een paardenrusthuis goedkoper is dan aan huis. Want die prijzen zijn meestal inclusief alles toch?
Ik moet zeggen dat ik hier aan huis, zonder smid en enten, ook echt niet meer onder de 200 zou vragen.
MissYvette4u schreef:Kan je zeker Vd Kruis in Heeze aanraden, daar hebben ze diverse groepen en mogelijkheden en voor een redelijke prijs. Veel beter dan aan huis! Zeker met de prijzen van tegenwoordig![]()
In dit topic vind je veel ervaringen en info over dit rusthuis: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1896611
Amyyy schreef:Ik weet niet wat je grens is van betaalbaar, maar misschien is paardenrusthuis landhorst wat voor je ruin. Gemixte groep waar ze ook jongere paarden accepteren, 24/7 buiten met hooi en een mega inloopstal. kosten geloof 225 per maand, inclusief alles. Hele gastvrije mensen, je kunt Lies of Marcel altijd bellen