Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meggiemeg schreef:Ik snap je gevoel en zou hetzelfde hebben, kan je het niet overleggen? Je staat er tenslotte al een poos en je kent de eigenaren daar denk ik wel goed genoeg voor.
YvonneAmigo schreef:meggiemeg schreef:Ik snap je gevoel en zou hetzelfde hebben, kan je het niet overleggen? Je staat er tenslotte al een poos en je kent de eigenaren daar denk ik wel goed genoeg voor.
Ja, heb ik ook gedaan. Zij is ons contact persoon en snapt mij heel goed, alleen haar man is de baas. Ze gaat haar best doen voor mij en Ammie. Alleen haar man heeft meer een instelling van of je betaald of je gaat maar lekker weg. Ze hebben namelijk de inkomsten van de stal niet nodig omdat hij daarnaast nog werkt.
Ben heel bang dat hij geen uitzondering wil maken dus ik moet al langzaam gaan zoeken naar andere plekken
ellepel schreef:vervelend is dat, als ik jou was zou ik even op marktplaats kijken voor stal? of zet er een advertentie op met wat je zoekt.
daar staat ook wat aangeboden aan stalling,misschien ben je daar beter af.
daar staat trouwens ook hooi op in de omgeving van je stal voor gewone normale prijzen?
ik zou zeker niet zomaar akkoord gaan met een tariefverhoging van zo’n bedrag en ik zou me ook niet zomaar laten wegsturen ( ik vind dat altijd maar wat als ze zeggen van als het je niet aan staan dan ga je maar. ja doeii dat mag helemaal niet zo)
ga met ze in gesprek,misschien kun je toch iets voor elkaar krijgen?
YvonneAmigo schreef:Plan B: Die man proberen te spreken en dat ik wil weten wat zo een oudje hem nou echt kost.
Plan C: Gewoon niet betalen omdat het gewoon geen realistisch bedrag is voor een pensioen paardje
meggiemeg schreef:YvonneAmigo schreef:Plan B: Die man proberen te spreken en dat ik wil weten wat zo een oudje hem nou echt kost.
Plan C: Gewoon niet betalen omdat het gewoon geen realistisch bedrag is voor een pensioen paardje
Ik denk dat het je wel tegenvalt als je alle kosten bij elkaar op gaat tellen wat een paard een pensionhouder elke maand kost, los van het feit of hij er wel of niet wat aan moet verdienen om van te leven. En niet betalen zal je ook niet verder brengen dan dat de relatie onderling er slechter op gaat worden en als hij zo zakelijk is kan dat ook maar zo ten koste gaan van de verzorging van je paard, dat is denk ik wel het laatste wat je wilt. Dan moet je wellicht een noodsprong gaan maken naar een stal die niet je eerste keuze is om naar toe te verhuizen en moet je dan na een poosje weer op zoek en verhuizen.