Voltige harnachement

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Siesjuh

Voltige harnachement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-23 10:00

Hallo allemaal! Ik heb even getwijfeld over waar ik dit het beste kon plaatsen, maar ik denk dat het hier het beste past (en anders sorry modjes :D )

Ik ben voor onze voltigegroep op zoek naar een tweedehands professioneel voltigesingel. Nieuw zijn die echt ongelooflijk duur en aangezien het om een groep jonge jongens gaat (ja, wij hebben een voltigegroep die volledig uit jongens bestaat in de leeftijd 7 t/m 12 jaar :D ), hebben wij niet de gelden om een nieuwe voltigesingel aan te schaffen. Daarom ben ik opzoek naar tweedehands adresjes welke voltige harnachement verkopen.

Ik heb de meest reguliere plekken al afgespeurd (marktplaats, bokt markt), maar er is gewoon heel erg weinig te vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat wij de enige zijn met dit probleem, dus ik dacht, Bokt weet vast raad!

We hebben weinig eisen, want we zijn er inmiddels ook wel achter dat voltige niet perse een veel beoefende sport is en al zeker niet als je daadwerkelijk op wedstrijden wilt aantreden. Maar de volgende punten zijn belangrijk:

• Professioneel (de goedkope singels die overal te koop zijn, zijn niet (meer) geschikt voor het doel)
  • In goede staat, er wordt deelgenomen aan wedstrijden, dus het moet er echt netjes uitzien
  • Het liefst zwart

Wie kan mij helpen aan deze speld in een hooiberg?

Pauley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:15

Sorry moest in PB

Siesjuh

Re: Voltige harnachement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-23 23:59

Ik heb een paar super goede tips via pb gehad, dankjewel daarvoor! Ik ben echter nog steeds op zoek naar 2e hands adresjes :D

Corneeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 00:18

Heb je al eens bij Kramer gekeken? Hebben ze wel alleen voor paarden

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-23 09:28

De tip van Krämer had ik inderdaad al gehad, die staat ook zeker op de lijst van mogelijkheden.
Maar ik hoop nog steeds dat ik nog wat meer opties krijg om uit te kiezen... noem het optimistisch :')

Mariska_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 09:50

Je kan een oproepje plaatsen in verschillende groepen op Facebook bijvoorbeeld: trainers 4 trainers of vaulting market.
Ik denk dat je daar de grootste kans maak op een reactie

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-23 10:01

Mariska_vD schreef:
Je kan een oproepje plaatsen in verschillende groepen op Facebook bijvoorbeeld: trainers 4 trainers of vaulting market.
Ik denk dat je daar de grootste kans maak op een reactie

Dankjewel voor de specifieke groepen, daar kan ik wel wat mee :)