ervaring gezocht cap kopen Vinted

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MimixDaina

Berichten: 208
Geregistreerd: 10-04-18

ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-23 20:38

hoi!

Op vinted staan verschillende (merk)caps. Hebben hier mensen ervaring met via hier een cap kopen?

linda_arnold
Berichten: 3326
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Ootmarsum

Re: ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 21:20

Persoonlijk zou ik in de normale prijsklasse nooit geen cap 2e hands kopen. Geen idee of de schaal daadwerkelijk onbeschadigd is. Voor een bijv KEP weet ook niet of ik dat bij een onbekende zou kopen.

Over het algemeen prima ervaringen met Vinted, maar nooit een cap via daar gekocht.

tengeltje11
Berichten: 7153
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 21:32

Voor de kids beiden een nieuwe cap met kaartjes voor een prikje op vinted gekocht.

DiantaM
Berichten: 11277
Geregistreerd: 10-04-04

Re: ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 21:37

Niet doen.. je weet niet of er al met de cap gevallen is waardoor er beschadigingen binnenin zitten.

Gitana

Berichten: 2710
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 21:40

Vinted zelf is prima maar ik heb geen goede ervaring met 2e hands caps kopen helaas

Yummy

Berichten: 424
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Re: ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 22:57

zeker niet doen. Beter is gewoon ophalen via bv mp.

Dorus

Berichten: 13228
Geregistreerd: 06-04-04

Re: ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 23:12

Ik zou het nooit doen. Ook niet als de kaartjes er nog aan zitten. Als ze een keer (uit de handen) gevallen zijn kan de schaal al beschadigd zijn waardoor hij bij een val niet meer de juiste bescherming bied.

tengeltje11
Berichten: 7153
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 23:38

Dorus schreef:
Ik zou het nooit doen. Ook niet als de kaartjes er nog aan zitten. Als ze een keer (uit de handen) gevallen zijn kan de schaal al beschadigd zijn waardoor hij bij een val niet meer de juiste bescherming bied.


Dat kan ik de winkel toch ook zo zijn?
Voor hij in de winkel ligt, hebben al -tig mensen hem vastgehad, dus kan ook al gevallen zijn.

Keizerinnnn

Berichten: 1219
Geregistreerd: 09-09-15

Re: ervaring gezocht cap kopen Vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 23:42

Ik heb zelf een kask cap gekocht nieuw met kaartjes eraan via Vinted voot meer dan de helft van de nieuwprijs.

Was van een winkel die ermee stopte dus was supergoed ingepakt in een dubbele laag met extra dempimgsmateriaal. Kreeg ook de juiste maat liner erbij. Wel met kopersbescherming gedaan gezien het alsnog om redelijk bedrag ging. Maar binnen 3 dagen ontvangen vanuit Frankrijk.

Een gebruikte cap zou ik zelf niet snel doen, maar zou ik ook niet via mp met ophalen doen.