Briljante hoefsmid gezocht Hilversum/Amsterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loesje2000
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-08-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 18:01

DromenLies schreef:
Dorine92 schreef:
Mijne stond ook heel frans en ik was super blij met Harrie Eegdeman


Ja!! _/-\o_ *\o/*
Hier ook goede ervaringen en is echt niet altijd recht toe recht aan geweest.

:( :( :( Hier alleen maar slechte ervaringen met Harrie eegdeman. Hij Komt nooit zijn afspraken na mijn paarden zijn meermaals vernageld. Hij is niet voor niks van de hoefsmeden vereniging af omdat hij zijn certificaten kwijt is voor orthopedisch beslag.

Viljalover
Berichten: 59
Geregistreerd: 27-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 18:11

Nick van Selm is een prettige hoefsmid. Hij bekapt al jaren mijn pony's zonder problemen.

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 21:16

Loesje2000 schreef:
:( :( :( Hier alleen maar slechte ervaringen met Harrie eegdeman. Hij Komt nooit zijn afspraken na mijn paarden zijn meermaals vernageld. Hij is niet voor niks van de hoefsmeden vereniging af omdat hij zijn certificaten kwijt is voor orthopedisch beslag.


Kwijt door wat? Door geen extra cursussen of iets? Heeft de NVvA dat naar buiten gebracht of is dat "van horen zeggen"?

Moet trouwens zeggen dat ik ook niet precies weet wat ik van die vereniging moet denken. Er staan goede smeden niet op, wat ik helemaal kan begrijpen, maar er staan serieus prutsers tussen....

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 21:31

Viljalover schreef:
Nick van Selm is een prettige hoefsmid. Hij bekapt al jaren mijn pony's zonder problemen.


Dat is zeker een fijne smid! Maar helaas bleek hij voor mijn paard iets minder geschikt.

Ik heb echt wel goede smeden gehad maar na het bestuderen van alle foto's en filmpjes zie je toch dat ik het anders had moeten (laten) doen de afgelopen jaren.

Ik heb in ieder geval 3 smeden waarvoor ik mn handen in het vuur durf te steken, maar deze beenstand is gewoon een hel :'). Hij staat frans, maar heeft ie in beweging nou X benen, heeft ie Oooo benen? Nobody knows :+