Contact met Nicole voor Menners?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 16:59

Ok, ik voel me redelijk out of options, misschien heeft iemand hier nog een briljant idee...

Ik heb eind december een bestelling geplaatst bij Nicole voor Menners. Hele tijd niks gehoord en op mail werd niet gereageerd. Eind januari belde ze op: of ik mijn bestelling nog wilde want ze was ziek geweest.
Ja, dat wil ik nog.
Sindsdien weer radiostilte. Telefoon wordt niet opgenomen, berichten en whatsapp niet beantwoord, geen reactie op facebook berichtjes... Instagram was ze niet actief dus heb ik niet geprobeerd.

Ik wil graag zsm een update over mijn bestelling en als ze niet spoedig kan leveren annuleren. Ik heb hier echt helemaal niks aan. Maar als ik niet in contact kan komen, kan ik ook niet annuleren en geld terug vragen...

Iemand toevallig ervaring met hoe ik wél met haar in contact kan komen?

Letsdunit

Berichten: 7793
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:05

Ik heb helaas ook die ervaring, dat was vorig jaar toen haar schuur in storte. Erg slecht contact te krijgen, uiteindelijk via Facebook gelukt. Ik zou een tegoed bon krijgen voor het lange wachten, nooit gehad.
Helaas ga ik daar dus niet meer bestellen.

Depende

Berichten: 3514
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:17

Hier ook lang moeten wachten en niets gehoord, uiteindelijk de bestelling wel ontvangen. Ik zal ook niet snel weer bestellen.

Je zou een (aangetekende) brief kunnen sturen met daar in dat jij de koop wil ontbinden. Het adres is wel te vinden.

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 19:35

Dus de kans is aanwezig dat ik met nog meer geduld toch mijn bestelling ga ontvangen? Ik blijf proberen contact te krijgen, maar goed om te horen dat jullie uiteindelijk een positieve uitkomst hadden

cinniz123

Berichten: 4408
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:00

Een tijdje terug zag ik enorm veel slechte ervaringen over haar voorbij komen op facebook.
Ik heb die ervaring niet maar goed dat is al weer jaren geleden dat ik contact met haar had over men benodigdheden.
Hoop dat het opgelost wordt ts want netjes is het niet.

Cowgirl

Berichten: 23767
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:04

Heb ik ook gehad met ene hoofdstel bij haar. Ook vlak voor haar schuur instorte.
Ik kreeg ook geen contact en heb vervolgens een boos bericht op FB geplaatst waarna ik binnen een week mijn hoofdstel had.

Ook hier word daar niet meer besteld.

MarijeCR
Berichten: 53
Geregistreerd: 13-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:02

Helaas ook hier slechte ervaring met Nicole voor Menners. Ik kreeg te horen dat er iemand op sterven lag en alles daarom vertraagd. Eerder was leverancier op vakantie...maar mijn spullen kreeg ik niet en pas na dreigen met verdere juridische stappen kreeg ik na heel veel mailen en appen zonder enige reactie uiteindelijk wel mijn reeds betaald bedrag terug. Uiteraard netjes de koop ontbonden. Zie voor hulp en voorbeelden teksten de site van autoriteit consument en markt. Ik kan niet anders dan adviseren niet met deze dame in zee te gaan.
Laatst bijgewerkt door MarijeCR op 20-02-23 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Berichten: 6332
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:02

Jammer, hoorde altijd wel positieve dingen over haar? Ken haar wel alleen van stands op een evenement, geen idee over contact via een webshop. Mogelijk spelen er prive problemen maar dan nog duurt het te lang om "nog even geduld te hebben".

Ze heeft een winkel een Baarle Nassau toch? Is het een optie om daar langs te gaan?

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 21:10

Prima dat je privé problemen hebt, maar dan kun je nog altijd communiceren als bedrijf of de telefoon opnemen toch?

Ik ga maar blijven spammen dan, via mail en app. Had jij via whatsapp pogingen gedaan Marije?
Ik wil eigenlijk gewoon heel graag mijn bestelling, maar ben er nu ook wel echt een beetje klaar mee

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:21

Ik zou geen geduld hebben, ik heb zelf niets besteld. Maar deze berichten lees ik echt al maanden op socials.

MarijeCR
Berichten: 53
Geregistreerd: 13-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:26

Maartje_M schreef:
Prima dat je privé problemen hebt, maar dan kun je nog altijd communiceren als bedrijf of de telefoon opnemen toch?

Ik ga maar blijven spammen dan, via mail en app. Had jij via whatsapp pogingen gedaan Marije?
Ik wil eigenlijk gewoon heel graag mijn bestelling, maar ben er nu ook wel echt een beetje klaar mee


Dat ben ik helemaal met je eens. Ik voelde mij als klant bijzonder slecht behandeld. Ook omdat in de keer dat ik contact had toezegging rondom levering werd gedaan maar er kwam gewoon niets.
Ja appen wel meerdere malen gedaan maar geen reactie, ik zag wel dat het gelezen werd. Ik heb dus uiteindelijk formeel de koop ontbonden en na x aantal dagen geld terug gevorderd. Daar zijn wettelijke termijnen voor. Toen ik dreigde met een deurwaarder en incasso toen kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug. Heel nare ervaring

Benfan

Berichten: 4009
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 00:01

Wat ontzettend vreemd dit. Maar als ik achteraf kijk hoe het bij mij ging, toen ging het ook niet helemaal lekker. Nu lijkt het wel alsof ze overal een excuus voor heeft. Bij mij had ze gezegd bij het ongeluk te zijn geweest van de belgische vrouwelijke menner die toen is omgekomen. Pony op hol, kar omgevallen en haar klem gezet tussen de muur en kar.

Ga je je toch afvragen of het wel echt is (dat ze erbij was)

In ieder geval heb ik het wel gewoon ontvangen. Al duurde het even voordat het was verstuurd, en was niet alle informatie aanwezig. Zowel bij het pakket niet, als in de email wisseling.

StableHS
Berichten: 44
Geregistreerd: 05-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 00:10

Heb je al geprobeerd om in een groep iets te vragen. Ik zag een aantal weken geleden ook iemand over haar een bericht in de facebook groep opgelicht in de paardenwereld iets plaatsen. Volgens mij is het bericht weg maar volgens mij reageerde er wel iemand die haar kent. Wellicht kan je op die manier wel in contact komen.

Wilde er een tijd terug ook iets bestellen. Gelukkig niet gedaan zo te lezen.

Percy

Berichten: 12090
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 01:53

Tja helaas. Een lieve vrouw maar ik denk dat ze het niet zo goed aankan.

Ruim voordat de schuur instortte, ze huurde daar nog maar net, al ellende met niet leveren bij meerdere klanten. Altijd met een reden, fabriek had het niet op voorraad, die boot die dwars in een kanaal lag, crisis dus geen leveringen.

Tuig van een goede vriend daar voor reparatie gebracht en vervolgens maanden kwijt met ook bovengenoemde redenen. Plus machine stuk.

Toen we het gingen halen zei ze dat het niet meer te repareren was en we beter een zilco tuig konden kopen.

Tuig is gerepareerd bij een ander binnen twee dagen en alweer een tijd in gebruik.

Ze had zoveel vaste klanten kunnen hebben in de regio via de clubs maar niemand bestelt er nog.

Annuleren hoeft niet eens tenzij je al hebt betaald. Ik ken minstens vier menners die uiteindelijk maar ergens anders hun bestelling hebben geplaatst.

yvje86

Berichten: 2701
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 06:59

Ik heb een jaar geleden ook wat bij haar besteld. Duurde meerdere weken maar uiteindelijk wel gekregen. Daarna nooit meer wat besteld, geef liever iets meer uit bij een ander dan is de kans groter dat ik het wel snel binnen heb.

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-23 15:39

Ik heb haar vandaag zowaar gesproken, en afspraken gemaakt, dus ik hoop dat ze deze nu na gaat komen

MarliesV

Berichten: 15251
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:51

Waarschijnlijk heeft ze via hier (of iemand hier) gelezen/gehoord dat er negatieve reclame rond gaat.

Fijn dat er contact is, hopelijk lost ze het nu gewoon netjes en tijdig op

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-23 16:15

als dat zo is, heb ik in ieder geval mijn doel bereikt O:)

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 15:06

zoals ergens wel verwacht is ze de gemaakte afspraken niet nagekomen... Aangezien het de vorige keer goed hielp om dit topic te openen, geef ik hem nog even een schopje in de hoop dat het weer effect heeft op in contact komen met haar O:)

Ik heb via alle kanalen waarop ik haar kan bereiken aangegeven mijn order te willen annuleren. Hoop echt dat ik snel mijn geld terug heb, want dan kan ik ten minste ergens anders bestellen...

MarliesV

Berichten: 15251
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:12

Jeetje, nog tijdig oplossen is dus niet gelukt. Wat een gedoe joh.

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 15:23

Het is echt meer dan vervelend aan het worden... Ik heb ook het idee dat ze me gewoon wegdrukt (ene keer gaat de telefoon 3 keer over, dan weer 4 keer, dan weer 5 keer), en ze heeft geen voicemail dus je kan daar ook geen kant op... Ik heb 2 maanden geleden besteld en gewoon nog geen stap verder.

MarliesV

Berichten: 15251
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:35

Niet te doen toch, heb je ook al betaald? Snap dat familie omstandigheden/ ziekte enz echt invloed hebben op je bedrijf, maar ze heeft dus tussentijds wel contact met je opgenomen en wat toegezegd. Ik zou daar inderdaad een keer heel erg klaar mee zijn.

Niemand die er voor je fysiek langs kan? Ik zie dat ze een winkel heeft en deze ook gewoon geopend is volgens Google. Dat lijkt gezien de locatie gewoon 'aan huis' te zijn.

Anders zou ik echt stappen ondernemen, weet niet om welk bedrag het gaat maar schriftelijk in gebreke stellen lijkt me een hele goede volgende zet.

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 15:46

Ja ik heb al betaald (anders kun je daar niet bestellen). En inderdaad, ik snap ook dat er factoren zijn die invloed op je bedrijf hebben, zeker als je er alleen voor staat. Maar ben dan realistisch en zeg dat je het niet waar kunt maken. Stort geld terug en klaar. Dat lijkt me veel minder imago schade voor je bedrijf dan dit.
Was ook aardig geweest als ze dat even op de website zou vermelden, of gewoon even geen orders aan zou nemen...

Zo ver ik weet geen winkel, maar is het inderdaad aan huis. Het is niet ver van hier maar me wel net te ver om er gewoon maar heen te rijden. Eerst eens kijken of ik nu reactie krijg en of dat dan wel mijn bestelling óf mijn geld retour gaat brengen...

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 16:30

Je zou even kunnen checken met de organisatie van SWM Heukelom of ze daarheen komt dit jaar, dan weet je in ieder geval zeker dat je haar te spreken krijgt als ze daar staat met haar winkel.

Maartje_M

Berichten: 9410
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 16:37

goeie tip, maar aan de andere kant vind ik het echt te gek voor woorden dat ik naar een evenement zou moeten gaan om mijn bestelling of geld terug te krijgen.