Contact met Nicole voor Menners?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarliesV

Berichten: 15205
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 18:00

Nou dat dus, kan je haar niet via haar prive Facebook proberen te benaderen? Daar lijkt ze wel actief op te zijn.

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 18:03

Heb ik ook al een bericht heen gestuurd inderdaad :=

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 18:37

Hier ook miserie gehad ermee, niet bereikbaar en als ze al eens reageerde dingen beloven maar het niet doen. Ook zijn er altijd excuses en 't is maar de vraag of het dan waar is of niet := .

TS, Ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt.

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 18:44

Vreemd dit zeg! ook ik moest lang wachten op mijn bestelling. Dit kwam doordat ze bij het ongeluk was geweest, waar die Belgische vrouwelijke menner is overleden. Een vriendin van haar zou toen de boel zolang runnen, moest lang wachten. Maar wel goed contact gehad met haar.

Had jij nu dat bericht op haar facebook pagina gezet? Daar had iemand gereageerd dat ze haar spullen nog zou krijgen. Je zou Tim Hofman anders kunnen inzetten :P :P

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 20:20

Ik heb onder een van haar Posts gereageerd ja. Geen tijd hebben voor je bestellingen maar wel doodleuk berichtjes op Facebook zetten kan er bij mij niet in

Ladygiroc

Berichten: 5088
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 20:39

Ik was goeie klant van d'r en paar keer bij d'r geweest. Toen mijn stalgenootje een tuig zocht ook direct Nicole geadviseerd. Maar zij kreeg ook 0 reactie, heb Nicole toen zelf nog geappt maar ik hoorde ook niks terug. Ze liked mijn berichten soms wel en kom ze ook nog wel eens tegen.

Maargoed ik voel mij niet geroepen haar erop aan te spreken omdat ik zelf geen contact nodig heb zeg maar.

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 20:41

Gewoon openbaar op haar FB zetten.

Ik hou daar niet van maar het werkte wel. Bij mij ging het om een hoofdstel van 90 euro.

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 21:25

Moet je ook niet doen Ladygiroc, het is immers niet jouw probleem :)

Ik kon niks op haar Facebook pagina plaatsen helaas daarom maar zo gedaan.

owens-mama

Berichten: 1049
Geregistreerd: 13-01-09

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 18:44

Ik heb haar vandaag gebeld en gewoon aan de telefoon gehad. Dus ik herken het probleem niet

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 19:00

Haha dat is grappig, want ik kreeg gister een mailtje van een ‘vriendin’ dat Nicole in het ziekenhuis ligt :')
Deze beste dame liegt de hele boel bij elkaar, dat is me wel duidelijk. Maar ik heb een mail van DPD dat we een verzendlabel is aangemaakt dus laten we hopen dat ik voor het weekeind eindelijk mijn bestelling heb

Nyaleti

Berichten: 6241
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 19:57

Maartje_M schreef:
Haha dat is grappig, want ik kreeg gister een mailtje van een ‘vriendin’ dat Nicole in het ziekenhuis ligt :')
Deze beste dame liegt de hele boel bij elkaar, dat is me wel duidelijk. Maar ik heb een mail van DPD dat we een verzendlabel is aangemaakt dus laten we hopen dat ik voor het weekeind eindelijk mijn bestelling heb


Oei, als ze zulke leugens gaat verspreiden dan ben je ver :=
(Even de aanname dat het een leugen is, excuus als dat niet zo is)

StableHS
Berichten: 44
Geregistreerd: 05-12-22

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 23:40

Wat een drama zeg. Hopelijk heb je het snel en goed binnen. En ben je klaar met het gedoe. Toch raar dat ze ondanks alle problemen haar webshop open houd.

KootMiraDrum

Berichten: 8327
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 01:36

Maartje_M schreef:
Haha dat is grappig, want ik kreeg gister een mailtje van een ‘vriendin’ dat Nicole in het ziekenhuis ligt :')
Deze beste dame liegt de hele boel bij elkaar, dat is me wel duidelijk. Maar ik heb een mail van DPD dat we een verzendlabel is aangemaakt dus laten we hopen dat ik voor het weekeind eindelijk mijn bestelling heb

Best wel een topper, vanuit het ziekenhuis een verzendlabel aanmaken en wie weet zelfs wel je pakje eindelijk versturen..

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 10:27

dat zou die 'vriendin' dan voor me doen dan. Maar als zij dat in een dag wel voor elkaar krijgt en Nicole in 2 maanden niet, is het ook op z'n minst bijzonder te noemen. Maar blijkbaar is dreigen dat je geld terug wil en anders stappen gaat nemen voldoende om eindelijk wat gedaan te krijgen

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 20:18

Nou, bestelling is binnen. Eens en nooit meer, maar goed, we hebben hem

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:56

Wat soap serie joh... Hemeltjelief.

Ik bestel wel gewoon bij de menner in Barneveld (woont drie straten bij me vandaan haha) kan het daar meestal een dag later ophalen. Speciale bestellingen duren iets langer.

MarliesV

Berichten: 15205
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 11:29

Maartje_M schreef:
Nou, bestelling is binnen. Eens en nooit meer, maar goed, we hebben hem


Heb je het nog wel nodig na 2 maand?
Retour wordt natuurlijk volledig ontmoedigd met deze communicatie.

De kracht van social media is in ieder geval weer eens bewezen.

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-23 14:15

Ja ik heb het nog wel nodig haha, dus ben heel blij dat het er eindelijk is

Draft_Horses
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 23:18

Maartje_M schreef:
Nou, bestelling is binnen. Eens en nooit meer, maar goed, we hebben hem


Hoe heb jij het nou voor elkaar gekregen? Ik wacht ook al zo belachelijk lang, maar ik heb op geen enkele manier contact kunnen krijgen. Ook niet bij twee keer per dag bellen... Wordt hier zó moedeloos van! Als ik dit eerder gehoord had, had ik hier noooit iets besteld. Maar nu heeft ze een smak geld op haar rekening staan, en ik heb niks....

Maartje_M

Berichten: 9392
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-23 09:07

Ik heb uiteindelijk gemaild dat ik de bestelling wilde annuleren. En dat heb ik ook via Facebook messenger gestuurd naar haar bedrijf en privé account, en via sms en what’s app. Toen kreeg ik ineens een mail terug en iets later ook mijn bestelling
Succes!

cinniz123

Berichten: 4400
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 10:14

Ik vind het echt bizar om te lezen.
Ik ben door een ander bedrijf een aantal jaar geleden genaaid zij hadden een tuig wat volgens hen perfect zou passen gestuurd zonder metingen ect en na foto’s mailen vonden zij het perfect passen,ik dacht daar anders over en dus Nicole om hulp gevraagd en bleek niet passend te zijn.
Ik wilde de bestelling terug sturen en toen claimde het bedrijf dat het een speciaal aangepast en op maat gemaakt tuig was.(het was een samengesteld tuig van diverse maten)
En toen heeft ze me super goed geholpen en kon ik de nodige info doorsturen naar de rechtsbijstandverzekering en toen werd ik ook in mn gelijk gesteld.
Dus ik sta er echt van te kijken dat zij nu zelf ook niet eerlijk te werk gaat.

Ik zou voor de mensen die nog niets hebben gekregen rechtsbijstand inschakelen.
Vaak gaat het toch om best veel geld.

Nyaleti

Berichten: 6241
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Contact met Nicole voor Menners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:48

Maartje gelukkig heb je je bestelling eindelijk binnen (en past het zodat het niet retour hoeft :') ), jammer dat het op zo'n manier moest gaan.


Cinnez, haha ik kan wel een gokje doen wie dat is. Bedrijfsnaam met een man zijn volledige voor en achternaam? Vond het ook een typetje. Alleen zijn spul is perfect en past perfect, de rest zijn oplichters en heeft hij een mening over. :+

cinniz123

Berichten: 4400
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 21:29

Nyaleti schreef:
Maartje gelukkig heb je je bestelling eindelijk binnen (en past het zodat het niet retour hoeft :') ), jammer dat het op zo'n manier moest gaan.


Cinnez, haha ik kan wel een gokje doen wie dat is. Bedrijfsnaam met een man zijn volledige voor en achternaam? Vond het ook een typetje. Alleen zijn spul is perfect en past perfect, de rest zijn oplichters en heeft hij een mening over. :+


Uhm nee maar weet wel direct over wie jij het hebt helaas ook uit ervaring :')