Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wintu schreef:superpony schreef:Ik zoek naar ervaringen met castreren van veulens/jaarlingen in onze omgeving. Ken de veeartsen in deze omgeving, maar wil graag horen met wie mensen de beste ervaringen hebben op dit gebied hier.
Rutgers, paardenpraktijk Eemsmond.
superpony schreef:Wintu schreef:Rutgers, paardenpraktijk Eemsmond.
Die zit op behoorlijke afstand. Zou ik moeten vragen of deze ook hier komt.
Maar hoor daarom juist graag ervaringen wie het echt goed kunnen en vaak doen. Anders kan ik wel iemand van hier laten komen.
Texas02 schreef:Rutgers en zijn collega hoef ik er nog niet bij voor een enting, al genoeg negatieve dingen over hem gezien en gehoord. Gelukkig niet zelf ervaren. En ik vind het ook geen aangename mensen. Maar anderen op stal zijn er wel weer helemaal blij mee, dus zo kunnen meningen verschillen. Ik heb altijd Dierenartspraktijk Schildwolde, en dan heb ik zelf altijd Marije, of Fred Smit zelf maar ik weet niet hoeveel hij nog doet omdat hij nu ook les geeft in Utrecht. Maar wie daar allemaal castreren weet ik niet, dat heb ik nog niet hoeven laten doen. Die van mij was al gecastreerd bij de aankoop
rina schreef:superpony schreef:Oke, bij ons kwam Abel een keer voor spoed. De rest ken ik niet. Ik hoorde wel een keer dat zijn vrouw? wel goed met paarden zou zijn??
Abel heb ik ook al aan het werk gezien. Is ook niet mijn type. Marieke is zijn vrouw en dat is idd wel een paardenmens.