0000 schreef:Het is echt een heeele lastige omgeving...Was Hoeve de Ruif geen optie? Dat was toen een van de meest paardvriendelijke stallen die ik heb gezien alleen kon ik daar bedrijfsmatig niet echt uit de voeten. Of het paddock paradise in sint odilienberg die hebben ook goede faciliteiten. Maar ook een wachtlijst denk ik.
Ma_n0n schreef:Stal in Sint odilienberg ken ik niet? Waar zitten zij?
Hoeve de ruif is bij mij om de hoek. Eerlijk hebben die een valse herder rondlopen los en ik voel me daar niet op mijn gemak. Maar ik zal nig eens contact opnemen
Gimando lijkt ook een fijne stal met een mooie lokatie maar doen ze de paarden met de quat naar binnen..ik ken paarden die daardoor blessure hebben opgelopen. Verder is er weinig..zeker omdat ik volpension zoek.
Om welke stal in opoeteren gaat dat?
Chantal_1978 schreef:Ma_n0n schreef:Stal in Sint odilienberg ken ik niet? Waar zitten zij?
Hoeve de ruif is bij mij om de hoek. Eerlijk hebben die een valse herder rondlopen los en ik voel me daar niet op mijn gemak. Maar ik zal nig eens contact opnemen
Gimando lijkt ook een fijne stal met een mooie lokatie maar doen ze de paarden met de quat naar binnen..ik ken paarden die daardoor blessure hebben opgelopen. Verder is er weinig..zeker omdat ik volpension zoek.
Om welke stal in opoeteren gaat dat?
Stal en Zorgcentrum Driesen. Als je meer wilt weten stuur gerust een Pb
Gebruikers op dit forum: ashley1, GoogleAdsense, lissisanne en 9 bezoekers