Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nancy_K schreef:Ik zoek inderdaad niet iemand die mijn paard vervoert want ik hoef niet nu per se ergens heen maar iemand die mij helpt het probleem op te lossen.
Esther heb ik er al bij gehad, dankzij haar laadt ze dus altijd zo makkelijk, echter toen ik haar erbij had speelde dit probleem met de bochten nog helemaal niet (dat is dus een heel recent probleem). Voor zover ik weet doet Esther niets met het vervoeren zelf, alleen met het laden maar dat is dus het probleem niet (was ook nooit een groot probleem, maar ik wilde haar graag alleen kunnen laden en daar heeft ze me even bij geholpen).
Ik heb lange stangen bij mijn tweepaardstrailer dus ik kan haar zonder schot proberen te vervoeren. Ik hoopte alleen dat er iemand is die daarbij kan helpen/meedenken, enz. Iemand die vaker met dit soort problemen te maken heeft en weet wat wel en niet handig is.
Ibbel schreef:Volgens mij zoekt TS een trainer, geen vervoerder, en paardentaxi Amsterdam traint niet, bij mijn weten.
Ik heb goede ervaring met e-quine.com, de mensen die door Annemarie vd Toorn zijn opgeleid.
2moons is ook goed, en esther de vries idem.
Ik zou zelf eerst nog eens een anderhalfpaardstrailer huren en eens kijken wat ze daar in doet, kort blokje om zou je al een hoop aanwijzingen kunnen geven.
Nancy_K schreef:Ik garandeer helemaal niks over mijn rijstijl maar doe mijn uiterste best rustig, voorzichtig en vloeiend te rijden, meer dan mijn best kan ik niet doen. Het ging altijd prima tot ze van de week viel/weggleed (ze is niet echt gevallen), daar gebeurde naar mijn idee niks abrupts, alleen keek zij net achterom toen ik de bocht indraaide. Sindsdien is het mis.
Ik zit in Noord Holland overigens.
Nancy_K schreef:Ik garandeer helemaal niks over mijn rijstijl maar doe mijn uiterste best rustig, voorzichtig en vloeiend te rijden, meer dan mijn best kan ik niet doen. Het ging altijd prima tot ze van de week viel/weggleed (ze is niet echt gevallen), daar gebeurde naar mijn idee niks abrupts, alleen keek zij net achterom toen ik de bocht indraaide. Sindsdien is het mis.
Ik zit in Noord Holland overigens.