Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 21:36

Ik denk dat dit onderwerp het beste past bij dit gedeelte van t forum dus ik hoop dat het goed staat..

Dus..
Stel je voor, het is het begin van de zomer. Je leest een aankondiging van een internationaal paardenevenement. Met standhouders.
Welke standhouders zouden jullie dan graag willen zien?

Voor een internationale menwedstrijd ben ik bezig met het opzetten van een strodorp (sorry he, maar als iemand daar een betere naam voor heeft, please! You would safe my life). Maar we doen dit voor t eerst met allemaal nieuwe mensen. Natuurlijk contacteren we de oude garde standhouders maar ik denk dat we verder moeten gaan.
Waar ik vooral aan denk zijn voeders, tijdschriften, iemand die paardensierraad maakt..

Dus wat zou jullie nog extra aantrekken? Buiten dus de normale keuzes van harnachement en koetsen.. het hoeft niet persee mengericht te zijn maar iemand met zadels hoeft niet zozeer te komen..

Alvast bedankt!

veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:25

Iemand die frontriemen maakt
Gezond paarden snoep verkoopt
Verzekeringen
Paardenfotografie/film

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34636
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:30

Op een menwedstrijd is er eigenlijk maar 1 iemand waar je imo niet omheen kunt en dat is Letty van het Peerdewinkeltje.

Anna_98

Berichten: 454
Geregistreerd: 01-04-13

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:37

Ik vind het altijd wel leuk als er een mix is van dingen die je daar ter plekke kunt kopen (halsters, snoepjes, dekjes, iets voor de hond,
iets verassends), informatief (voer, menwagens, verzekeraar, advocatenkantoor waar ik werd doet ook wel eens hippische evenementen) en kunst

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:48

Anna_98 schreef:
Ik vind het altijd wel leuk als er een mix is van dingen die je daar ter plekke kunt kopen (halsters, snoepjes, dekjes, iets voor de hond,
iets verassends), informatief (voer, menwagens, verzekeraar, advocatenkantoor waar ik werd doet ook wel eens hippische evenementen) en kunst


Dit inderdaad! Eventueel nog bekende fokkers/trainers met hun stallen.

Het is dat de Friesian proms dit weekend net geweest is, maar daar hebben ze naar mijn mening precies bovenstaand omschreven balans qua aanbod.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:21

jojoni schreef:
Ik denk dat dit onderwerp het beste past bij dit gedeelte van t forum dus ik hoop dat het goed staat..

Dus..
Stel je voor, het is het begin van de zomer. Je leest een aankondiging van een internationaal paardenevenement. Met standhouders.
Welke standhouders zouden jullie dan graag willen zien?

Voor een internationale menwedstrijd ben ik bezig met het opzetten van een strodorp (sorry he, maar als iemand daar een betere naam voor heeft, please! You would safe my life). Maar we doen dit voor t eerst met allemaal nieuwe mensen. Natuurlijk contacteren we de oude garde standhouders maar ik denk dat we verder moeten gaan.
Waar ik vooral aan denk zijn voeders, tijdschriften, iemand die paardensierraad maakt..

Dus wat zou jullie nog extra aantrekken? Buiten dus de normale keuzes van harnachement en koetsen.. het hoeft niet persee mengericht te zijn maar iemand met zadels hoeft niet zozeer te komen..

Alvast bedankt!

Denk dat je blij moet zijn met iedereen die zich inschrijft als standhouder. Zij betalen jouw rekeningen. En als een standhouder verwacht dat er niets verkocht wordt gaan ze er ook niet staan.

LiannePuthzy

Berichten: 6992
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:25

Ik zie het liefst een mix van allerlei soorten stands, dus iets met voer/snoepjes, ruiterkleding en paardenspullen welke je vooral makkelijk met je mee kan nemen uiteraard. Eventueel ook Non paard gerelateerde stands, dus stands met spullen voor andere dieren ect

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:28

Vitalstyle is altijd mijn grote favoriet op Horse Event, Equiday ect! Dan kan ik weer colosan inslaan met korting :D O:)

Maar, juist meer informatieve stands, zoals dierenartsen/trailerboeren/zadels/ect vind ik onwijs tof om langs te lopen en echt kennis van te nemen.

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-23 18:03

veerxsjimm schreef:
Iemand die frontriemen maakt
Gezond paarden snoep verkoopt
Verzekeringen
Paardenfotografie/film


Frontriemen weet ik niet zo goed omdat het een menevenement is. Dan zou ik al iemand moeten vinden die frontriemen maakt die op dat soort hoofdstellen past om een beetje in thema te blijven. Ik verwacht ook dat we voornamelijk menners aantrekken en niet ruiters..
Kun jij iemand aanbevelen?

Verzekeringen is ook wel een goede, helemaal niet aan gedacht.

En we hebben een fotografe voor het evenement zelf maar ik was idd ook aan t denken aan iemand die misschien shoots promoot ofzo.. dat moet ik met de rest van het bestuur bespreken, aangezien je de vaste fotografe ook niet tegen het hoofd wil stoten..


SusanH schreef:
Op een menwedstrijd is er eigenlijk maar 1 iemand waar je imo niet omheen kunt en dat is Letty van het Peerdewinkeltje.


How wouw, haar ken ik helemaal niet! Ik ga haar eens opzoeken.. bij ons in de buurt zie je vaak alleen nicole voor menners..


Anna_98 schreef:
Ik vind het altijd wel leuk als er een mix is van dingen die je daar ter plekke kunt kopen (halsters, snoepjes, dekjes, iets voor de hond,
iets verassends), informatief (voer, menwagens, verzekeraar, advocatenkantoor waar ik werd doet ook wel eens hippische evenementen) en kunst


Dar lijkt idd op wat ik voor ogen heb. Maar wie raden jullie aan om te vragen? Het meeste van wat jij noemt had ik al globaal op mijn lijst staan, behalve de advocaten :') helemaal niet aan gedacht..

@Deni11. Ik denk dat de meeste fokkers daar al rondlopen voor hun eigen paarden, het is ook niet dat daar een bepaald ras gepromoot wordt. En alle trainers die ik ken zitten dan op de koets :')

@janderegelaa. Die snap ik niet helemaal.. hoezo betalen ze onze rekeningen? Oke ja, mensen blijven misschien hangen voor een drankje meer maar wij hebben ook veel meer kosten qua voorzieningen enzo..

@lianneputhzy, dat heb ik idd op mijn lijstje maar welke dan specifiek. Ik was bv ook aan t denken aan eppeljack. Maar spreken die mensen aan? Zijn dat mensen waarvoor het publiek komt?


Freyr schreef:
Vitalstyle is altijd mijn grote favoriet op Horse Event, Equiday ect! Dan kan ik weer colosan inslaan met korting :D O:)

Maar, juist meer informatieve stands, zoals dierenartsen/trailerboeren/zadels/ect vind ik onwijs tof om langs te lopen en echt kennis van te nemen.


Dat is een goede tip, ik ga ze opzoeken!
En een dierenarts misschien ook wel. Misschien iemand die een speciaal soort behandeling doet ofzo. Al weet ik niet of een dierenarts 4 dagen op zo'n evenement komt staan en dat vinden wij wel belangrijk..

Allemaal al bedankt voor de tips!

pjer
Berichten: 1578
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:12

Als menner ben ik juist al een tijd op zoek naar een passende bling frontriem dus als daar iemand mee op een evenement staat zou dat echt super zijn.

De shop van 'de menner' heeft ook een mobiele shop voor op evenementen.

Verder zou je ook kunnen kijken naar shops die warme wind en waterdichte jassen verkopen of andere menspecifieke kleding (skipak / regenkleding / handschoenen / outdoorlaarzen / hoeden)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34636
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:14

Nicole ken ik niet. Maar Letty staat ook op oa Aken, in de UK, en op diverse internationale menwedstrijden in NL.

Ibbel

Berichten: 49132
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:18

jojoni schreef:
@janderegelaa. Die snap ik niet helemaal.. hoezo betalen ze onze rekeningen? Oke ja, mensen blijven misschien hangen voor een drankje meer maar wij hebben ook veel meer kosten qua voorzieningen enzo..


Bij jullie hoeven standhouders niet te betalen per m2 stand? Als ze gratis kunnen staan dan zullen ze blij zijn met je...

Charaz

Berichten: 24293
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 18:35

Ik denk dat je inderdaad blij moet zijn met mensen die zich inschrijven en betalen voor een stand of mogen ze inderdaad gratis staan?

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:00

Deze staat op meer evenementen: https://www.demenner.nl/de-menner-on-tour/ . Met mensportartikelen.

Hét tijdschrift voor menners: https://www.mensport.nl/ , staat ook op evenementen.

Media Boekservice staat ook op verschillende evenementen met allerlei boeken, ook over mensport: https://mediaboek.nl/ .

Letty's Peerdewinkeltje, hier al eerder genoemd: https://www.letty.nl/nl/mensport/mensport-accessoires/ .

Hoefnet is ook een bekende in de mensport: https://www.hoefnet.nl/ . Ik weet alleen niet of ze op evenementen staan, maar je kan dat vast wel te weten komen.

Mendurance, een tak van mensport, misschien vinden die het leuk en nuttig om met een stand te komen: https://mendurancenederland.nl/ .

Je zou ook kunnen overwegen om 1 of 2 plekken vrij te houden voor bedrijven die maar 1 of 2 dagen i.p.v. alle vier willen komen. Dat zie je ook wel meer op meerdaagse evenementen.

En ik weet niet hoe jullie het met eten en drinken doen, maar ook daarvoor zijn standhouders te benaderen.

xDaylight

Berichten: 43
Geregistreerd: 09-06-12

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:06

Ik haak even in op de term 'strodorp'. Ineens kwam 'Paarderie' in mij op. :)) Je moet de humor er maar van in kunnen zien... :')

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-23 19:09

pjer schreef:
Als menner ben ik juist al een tijd op zoek naar een passende bling frontriem dus als daar iemand mee op een evenement staat zou dat echt super zijn.

De shop van 'de menner' heeft ook een mobiele shop voor op evenementen.

Verder zou je ook kunnen kijken naar shops die warme wind en waterdichte jassen verkopen of andere menspecifieke kleding (skipak / regenkleding / handschoenen / outdoorlaarzen / hoeden)


Als je iemand kunt aanraden voor frontriemen.. altijd welkom! Ik zal zelf ook eens zoeken.
En de tip van de kleding is inderdaad ook een goede!


Ibbel schreef:
Bij jullie hoeven standhouders niet te betalen per m2 stand? Als ze gratis kunnen staan dan zullen ze blij zijn met je...


Nee ze betalen idd wel per tent. Maar niet zoveel meer als dat wij moeten betalen. Terwijl wij ook meer kosten hebben qua stroom, agregaten, vloeren over het hele strodorp..
Ik weet niet of we nog meer kunnen vragen om die kosten ook allemaal te dekken.. dan komt er misschien weer niemand op af..


Charaz schreef:
Ik denk dat je inderdaad blij moet zijn met mensen die zich inschrijven en betalen voor een stand of mogen ze inderdaad gratis staan?


We zijn ook blij met iedereen die wil komen, voor nu gaat t ook over, wie ga ik contacteren?

@jet. De 2 tijdschriften en de boekservice zijn goede tips! Ik had al aan de mensport gedacht maar niet aan die andere! En mendurance had ik ook helemaal niet aan gedacht!


xDaylight schreef:
Ik haak even in op de term 'strodorp'. Ineens kwam 'Paarderie' in mij op. :)) Je moet de humor er maar van in kunnen zien... :')


Ik zie er de humor wel van in :j maar ik ga eens kijken of de rest van t bestuur t ook snapt. Er zijn best veel engelstalige daar :')

Echt goede tips komen hier voorbij. Bedankt daarvoor!
Voor eten benaderen we idd foodtrucks die standgeld gaan moeten betalen en voor de drank komt er een bar in een centrale tent en een 'bar'voor de vips in de vip lounge...

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:44

Eigenlijk bij alle evenementen waar ik naartoe ging stond wel een touwhalster stand. Met dan een paar halsters al van te voren gemaakt en dat ze tijdens het evenement voor mensen dan touwhalsters in specifieke kleuren enzo maken.

En wat ik zelf persoonlijk ook prettig vind, is een shop die niet alleen de grote paarden maten heeft, maar ook voor de kleintjes wat. Ik heb ooit voor 15 euro een menzweep gekocht van 100cm met korte slag bij paard & koets bij zo'n outlet mannetje die dacht ik gewoon restpartijen van van alles en nog wat opkocht en dan weer op evenementen verkocht. Nu moet ik het al het uitzetten als specifieke vraag bij de menner en dat vind ik een beetje jammer, aangezien deze kleine maat vaak niet op de site vermeld staat. Naast dat de prijs dan 4 keer hoger is voor de zweep. :o

En ik kom nu soms op een strodorp bij een internationale menwedstrijd en dan is er alleen maar spul voor grote paarden. De mijne zijn alleen groot als je ze op elkaar zou stapelen. Dus dan koop ik alleen wat borstels en snoepjes enzo, want de rest kan ik niks mee. :')

Oh ja en een leuke stand met onderleggers voor de mensport vind ik ook leuk, zoals bvb sparks & bling of setjesenzo (die verkoopt ook peesjes en kleding). :D

Jessix

Berichten: 16438
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 10:40

Stand met hoefgereedschap, kruiden en voor mijn paardjes natuurlijk de stand waar je snoepjes mag scheppen.

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 10:53

Denk dat ik wel weet voor welke wedstrijd dit is. Dan ben ik daar al vanaf het begin vrijwilliger.
www.nicolevoormenners.nl is daar al jaren standhouder.
Misschien www.koestenmaker.nl komt uit bergeijk.
Misschien iets van voer en dan niet alleen vitabix oid maar bv havens of pavo.

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 11:39

Nicole voor menners staat de laatste tijd niet goed te boek.. Zoek d'r naam op fb en de ellende vliegt je om de oren..

Hier ook problemen gehad.. Uiteindelijk opgelost door een andere tuigmaker..

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 15:13

Jorex schreef:
Eigenlijk bij alle evenementen waar ik naartoe ging stond wel een touwhalster stand. Met dan een paar halsters al van te voren gemaakt en dat ze tijdens het evenement voor mensen dan touwhalsters in specifieke kleuren enzo maken.

En wat ik zelf persoonlijk ook prettig vind, is een shop die niet alleen de grote paarden maten heeft, maar ook voor de kleintjes wat. Ik heb ooit voor 15 euro een menzweep gekocht van 100cm met korte slag bij paard & koets bij zo'n outlet mannetje die dacht ik gewoon restpartijen van van alles en nog wat opkocht en dan weer op evenementen verkocht. Nu moet ik het al het uitzetten als specifieke vraag bij de menner en dat vind ik een beetje jammer, aangezien deze kleine maat vaak niet op de site vermeld staat. Naast dat de prijs dan 4 keer hoger is voor de zweep. :o

En ik kom nu soms op een strodorp bij een internationale menwedstrijd en dan is er alleen maar spul voor grote paarden. De mijne zijn alleen groot als je ze op elkaar zou stapelen. Dus dan koop ik alleen wat borstels en snoepjes enzo, want de rest kan ik niks mee. :')

Oh ja en een leuke stand met onderleggers voor de mensport vind ik ook leuk, zoals bvb sparks & bling of setjesenzo (die verkoopt ook peesjes en kleding). :D


Heb je misschien ook een naam voor die touwhalsters? Want dat vindt ik ook wel erg interessant!


Jessix schreef:
Stand met hoefgereedschap, kruiden en voor mijn paardjes natuurlijk de stand waar je snoepjes mag scheppen.


Hoefgereedschap! Ook nog niet aan gedacht!


bora schreef:
Denk dat ik wel weet voor welke wedstrijd dit is. Dan ben ik daar al vanaf het begin vrijwilliger.
https://www.nicolevoormenners.nl is daar al jaren standhouder.
Misschien https://www.koestenmaker.nl komt uit bergeijk.
Misschien iets van voer en dan niet alleen vitabix oid maar bv havens of pavo.


Ah Bora! Dan moet je mij zeker kennen! Ik heb alle vrijwilligers vorig jaar al gezien en daarvoor was ik ook al een paar jaar vrijwilliger.. de koetsenmaker in bergeijk sta ik inderdaad mee in contact! Die staat te springen voor meer info maar we moeten nog eventjes wachten tot de volgende bestuursvergadering.
Havens en pavo stonden ook op mijn lijst om te contacteren.


nine1987 schreef:
Nicole voor menners staat de laatste tijd niet goed te boek.. Zoek d'r naam op fb en de ellende vliegt je om de oren..

Hier ook problemen gehad.. Uiteindelijk opgelost door een andere tuigmaker..


Oei dat is natuurlijk niet fijn! Ze staat al jaren op dit evenement dus ik weet niet of we haar niet kunnen contacteren..

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 15:56

Pfft geen idee meer welke het specifiek waren qua naam. Er zijn er meerdere die touwhalsters maken en op evenementen staan en ik vind ze eigenlijk allemaal even goed. Ik heb bvb de laatste keer bij equiday die van Eleanne's neusbontjes gekocht samen met een lange teugel touw. Maar ik koop ook wel eens bij horse beads of horse charms. Dit is die van Eleanne's neusbontjes samen met de touwteugel.
Afbeelding

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 16:06

Voor het 'strodorp' verhaal zou je kunnen denken aan Het Koetshuis. Op mijn vorige werk kon je daar alles vinden wat je nodig had, van koets (in geval van het evenement menwagens, koetsen, sulky's, etc.), mentuigen, opbergsystemen, onderhoud van het tuig (schoonmaken, reparatie) tot voerbenodigheden, voer zelf, verzorgingsartikelen, kleding (hoeden, koetsjassen, thermokleding, handschoenen) en menbenodigdheden (menzwepen, tuig, bitten, etc. etc.). Daarnaast kun je 'de kantine' plaatsen, zoals ook in een Koetshuis het geval is: voor de inwendige mens koffie, thee, een broodje of whatever.

Oh en voor het standhoudersdeel: ik zou graag zelfgemaakte producten zien. Vaak maken mensen bijvoorbeeld opbergsystemen aan de hand van eigen ervaringen. Het standaard winkelspul is meestal niet afdoende. Vooral niet als je er ook nog eens mee moet reizen. Snoepjes en halsters zie je in elke winkel en andere paardenevenementen al, dat zou ik zelf niet echt het meest belangrijk vinden.

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 18:01

Jorex schreef:
Pfft geen idee meer welke het specifiek waren qua naam. Er zijn er meerdere die touwhalsters maken en op evenementen staan en ik vind ze eigenlijk allemaal even goed. Ik heb bvb de laatste keer bij equiday die van Eleanne's neusbontjes gekocht samen met een lange teugel touw. Maar ik koop ook wel eens bij horse beads of horse charms. Dit is die van Eleanne's neusbontjes samen met de touwteugel.
[ [url=m/SpR418.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor deze namen! Ik ga ze opzoeken!


Shenavallie schreef:
Voor het 'strodorp' verhaal zou je kunnen denken aan Het Koetshuis. Op mijn vorige werk kon je daar alles vinden wat je nodig had, van koets (in geval van het evenement menwagens, koetsen, sulky's, etc.), mentuigen, opbergsystemen, onderhoud van het tuig (schoonmaken, reparatie) tot voerbenodigheden, voer zelf, verzorgingsartikelen, kleding (hoeden, koetsjassen, thermokleding, handschoenen) en menbenodigdheden (menzwepen, tuig, bitten, etc. etc.). Daarnaast kun je 'de kantine' plaatsen, zoals ook in een Koetshuis het geval is: voor de inwendige mens koffie, thee, een broodje of whatever.

Oh en voor het standhoudersdeel: ik zou graag zelfgemaakte producten zien. Vaak maken mensen bijvoorbeeld opbergsystemen aan de hand van eigen ervaringen. Het standaard winkelspul is meestal niet afdoende. Vooral niet als je er ook nog eens mee moet reizen. Snoepjes en halsters zie je in elke winkel en andere paardenevenementen al, dat zou ik zelf niet echt het meest belangrijk vinden.



Bedankt voor je tip! Ik denk alleen dat dat een andere inrichting is dan wat we nu voor ogen hebben. Maar misschien iets waar we volgend jaar aan kunnen denken.. ik ga het iig eens opzoeken!

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:12

Wat ik zelf altijd leuk vind zijn standjes waar je op dat moment iets kunt kopen, wat betaalbaar is.

Stands met trailers, voer etc zijn leuk en informatief, maar dat koop je op dat moment niet.

Ik voel me altijd wat kaal als ik zonder iets naar mn auto terug loop.


Ook diverse soorten eet-standjes / foodtrucks, bij voorkeur ook eentje met iets gezonders dan pizza of patat ;)