Bak te huur gezocht Heemskerk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zidema

Bak te huur gezocht Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-23 13:37

Hoi! Ik sta met mijn Curly ruin op een heeeele fijne plek in Heemskerk. We mogen met een klein clubje alles helemaal doen zoals we willen. We hebben een paddock paradise gecreëerd voor de paarden en vooral in de zomer is het ook echt een paradijs voor ons. Eindeloos op stal in de zon zijn, zwembadje neerzetten en genieten met de paarden!

Maar….

Elke keer als het regent duurt het bijna een week voordat onze bak en roundpen weer droog zijn… En het is nu eenmaal vaak niet zo lang achter elkaar droog in Nederland… Dus ik zoek een bak of roundpen die ik kan gebruiken of huren. Een uurtje elke week

Ik heb al een aantal stallen en maneges gemaild, maar ik hoop op deze manier misschien ook mensen met een bak aan huis etc te bereiken. Ik doe momenteel enkel grondwerk, wat de zoektocht misschien wat lastiger maakt. Maar wie weet

Ik heb geen trailer of trekhaak, maar ik vind het geen probleem om er een stuk voor te moeten lopen. Alles in Heemskerk/Castricum hoor ik graag.

Ik kijk uit naar reacties

kiomiamigo

Re: Bak te huur gezocht Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 14:00

Je kunt lid/donateur worden bij Rijvereniging de Commandeurs aan de tolweg in Heemkerk. Dan kun je vrij (mits er geen activiteiten zijn) gebruik maken van de rijbanen. 60 bij 50 en 40 bij 20.