Spenk schreef:Moeilijke omgeving! Sta er zelf ook maar voor die prijs een goede stal vinden is echt lastig meestal zijn er dan wel lange wachtlijsten ja
Veel plekken zijn ook per dit jaar flink in prijs omhoog gegaan door de inflatie.
Misschien de Weijershoeve in Coevorden?
Dreamboy schreef:Koekie73 schreef:Ik sta op een heel fijne stal in Ane. Er is wel een wachtlijst volgens mij, maar dat is niet voor niets
Dat had ik gelezen inderdaad. Zal ook wel weinig verloop zijn denk ik?
Dreamboy schreef:Koekie73 schreef:Ik sta op een heel fijne stal in Ane. Er is wel een wachtlijst volgens mij, maar dat is niet voor niets
Dat had ik gelezen inderdaad. Zal ook wel weinig verloop zijn denk ik?
Dreamboy schreef:Alja schreef:Toevallig gisteren met veel stallen in deze omgeving gebeld
Wil jij niet een stalgenoot
Ik zou wel willen maar, met name in de winter, heb ik dan te weinig ruimte. Bovendien heb ik ook nog een shetlander hengstje lopen. Niet handig als jij een merrie hebt.
Dreamboy schreef:Alja schreef:Toevallig gisteren met veel stallen in deze omgeving gebeld
Wil jij niet een stalgenoot
Ik zou wel willen maar, met name in de winter, heb ik dan te weinig ruimte. Bovendien heb ik ook nog een shetlander hengstje lopen. Niet handig als jij een merrie hebt.
Alja schreef:Ik ga morgen bij de veenvaart kijken.
Heb gebeld met twee in stieltjes kanaal en wil er ook bij eentje gaan kijken
Klonk heel leuk!
GossipLady schreef:Ik heb ook veel negatieve dingen gehoord over veenvaart. Veel koliek door slecht ruwvoer o.a. Schimmel. Kleine paddocks die volgepropt worden of ze nou wel of geen klik hebben. Ik hoorde dat er afgelopen jaar tussen de 10 en 20 kort achter elkaar vertrokken zijn.
Weet klijndijk eentje zit aan valterbos
Benfan schreef:Er zit in klijndijk een pensionstal naast de Dierenarts (Arts en Dier) hebben er een paardenkliniek bij. Vroeger zat daar (die stal) een Arabieren fokker. Super mooie dieren had deze. Erg mooie locatie trouwen.
Het ligt helaas aan diegene die daar de boel runt waardoor het zo 'ruk' is. Ligt niet aan de mensen die er staan. Ze kan het opknappen wat ze wil, maar dat gaat helaas niet helpen. Teveel paarden voor het perceel, slecht voer (graatmagere paarden die daar wegkomen) schimmel (hele gebouw zit eronder). Ze pest elke keer weer iemand anders weg, je kan er de klok op gelijk zetten. Zodra iemand vertrekt, begint ze bij de volgende.. en ja, ze pakt je paard dan mooi mee in de pesterijen.. werkelijk niet te begrijpen.
ze staat ook op de zwarte lijst voor jureren bij wedstrijden, ook daar weet ze mensen tegen zich te keren. Geloof dat ze ooit een stal heeft gehad in het westen en toen naar deze omgeving is vertrokken.. en ook daar hebben we verhalen vandaag gekregen over haar.
Locatie is trouwens ge-wel-dig. Zandpad af en je bent in het bos. Zou zeggen.. gebouw tegen de vlakte, nog maar de helft aantal paarden.. dan kan je makkelijk 300 euro vragen in deze omgeving.
De stalling in Meerdijk is ook super. Maar... je moet tegen de regels kunnen. Paulien is een tof mens! Maar een beetje vreemd... en daar moet je nu eenmaal tegen kunnen. Wel duurder.. geloof over de 300 euro.
Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 1 bezoeker