Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gladijs schreef:Ja kan ik me voorstellen. Zeker als je een binnenbak wil
Mason schreef:Hoeve heemstee, veca, baltus weet niet zeker of deze een binnen bak heb , stal sprenkling, starnmeer, velsen zuid heb je er ook nog een dacht ik. Ken zat stallen maar veel met buiten bak
marleen_88 schreef:Mason schreef:Hoeve heemstee, veca, baltus weet niet zeker of deze een binnen bak heb , stal sprenkling, starnmeer, velsen zuid heb je er ook nog een dacht ik. Ken zat stallen maar veel met buiten bak
Vario Hippique bedoel jij. Dat is wel een manege, vraag mij af of ze daar 6u buitenkomen.
Baltus heeft een binnenbaan, Hoeve Heemstee een kleine maar het is overdekt. Ook daar is de vraag of ze 6u buiten komen. Hoeve Heemstee wel in de zomermaanden, maar ik stond er niet in de winterperiode dus dat weet ik niet. Ook Baltus is in de winterperiode denk ik niet 6u buiten.
De andere stallen ken ik niet.
Nikass schreef:Ze zoekt volpension..
Misschien stal s Gravenweg in Haarlem?
Paarden komen het hele jaar door 6+ uur buiten en je hebt toch alle faciliteiten.
Maar opnieuw weet ik niet of je dit te ver weg vindt?
(Aan de Amsterdamse waterleiding Duinen)
proudmama schreef:Ik maak uit een vorig topic van de TS op dat ze daar al gestaan heeft.Bij Hoeve Heemstee komen ze zeker wel 6 uur buiten in de winter . Om 8 u in de ochtend eruit en om 16 u in de middag weer naar binnen , in de zomer vaak tot 19 u. In het weekend zelf binnen halen maar met wat extra betaling wordt dat gedaan. Stal alle dagen goed uitgemest en opgestrooid, behalve op zondag omdat het het maandag extra goed wordt gedaan.
Veel voerbeurten , ook om 21,30 krijgen ze nog hooi. Hooi onbeperkt, verschillende soorten.
In de paddock buiten kan je ook onbeperkt hooi geven , met iets bijbetaling, en er zijn waterbakken die je zelf kan vullen.
Binnen waren ze niet bevroren met de vorst.
Inderdaad is de binnenbak wat klein, maar buiten extra groot nog een kleine buitenbak en twee roundpens.
Mogelijkheid tot buiten rijden genoeg.
Ik zou zeggen ga eens kijken
Oja en ze hebben zelf PRE ‘s
Willemiens schreef:fransje23 schreef:Stal Cobra in Egmond?
Die heb idd een stal vrij volgend mij maar komen ze geen 6 uur buiten.
En anders staat een stukje verder op de kruising links naar Heiloo staat een bord bij een pensionstal ‘boxen te huur’. Ken de stal alleen niet.
fransje23 schreef:Willemiens schreef:
Die heb idd een stal vrij volgend mij maar komen ze geen 6 uur buiten.
En anders staat een stukje verder op de kruising links naar Heiloo staat een bord bij een pensionstal ‘boxen te huur’. Ken de stal alleen niet.
Dat is een stal met een zekere reputatie.... en zonder binnenbak.
xxxmh schreef:Nikass schreef:Ze zoekt volpension..
Misschien stal s Gravenweg in Haarlem?
Paarden komen het hele jaar door 6+ uur buiten en je hebt toch alle faciliteiten.
Maar opnieuw weet ik niet of je dit te ver weg vindt?
(Aan de Amsterdamse waterleiding Duinen)
Ja maar als je met spoed weg moet en de plekken hier in de buurt vaak vol zitten lijkt mij alles welkom.