Welke zadelpasser/maker in Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Antje12

Welke zadelpasser/maker in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-23 03:16

Ik heb eerder een hele fijne zadelpasser aan huis gehad 2 jaar geleden en daar ben/was ik heel tevreden over, maar die is flink in prijs gestegen.
Dus nu zit ik een beetje met het dilemma; stap ik over naar een goedkoper iemand uit de regio, of spreek ik mijn spaarrekening aan en laat mijn vorige komen?

Ik ken ook helemaal geen zadelmakers uit Brabant. Iemand wel en goede ervaringen mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 07:36

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 07:36

In het dorpje Castelre zit iemand. Geen belachelijke prijzen. Mocht je interesse hebben stuur maar pb.

Spike mijn allerliefste ventje...R.I.P. 01-02-2003 - 10-05-2006
Cleo mijn allerliefste meisje... R.I.P. 18-02-1995 - 11-05-2009

Antje12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-23 07:50

Tarico schreef:
Ik ben tevreden over Sander Gepkens uit Standdaarbuiten
https://www.dezadelfitservice.nl/

Zijn site ziet er goed uit en hij doet ook passier. Ik heb nu een passier en dat is een heel fijn zadel. Ik ben ook op zoek naar een zadelpasser die mijn zadel waar mogelijk corrigeert en niet direct over een nieuw zadel begint.

Anoniem

Re: Welke zadelpasser/maker in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 07:56

Dan kan ik je Sander zeker aanraden, hij smeert je niet snel een nieuw zadel aan. Mijn stalgenootje wilde wel graag een nieuw zadel maar had geen ruim budget, ook daar heeft hij heel fijn bij meegedacht.

Antje12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-23 08:30

Tarico schreef:
Dan kan ik je Sander zeker aanraden, hij smeert je niet snel een nieuw zadel aan. Mijn stalgenootje wilde wel graag een nieuw zadel maar had geen ruim budget, ook daar heeft hij heel fijn bij meegedacht.

Klinkt goed!

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 20:01

Antje12 schreef:
Ik heb eerder een hele fijne zadelpasser aan huis gehad 2 jaar geleden en daar ben/was ik heel tevreden over, maar die is flink in prijs gestegen.
Dus nu zit ik een beetje met het dilemma; stap ik over naar een goedkoper iemand uit de regio, of spreek ik mijn spaarrekening aan en laat mijn vorige komen?

Ik ken ook helemaal geen zadelmakers uit Brabant. Iemand wel en goede ervaringen mee?

Voor jouw zadelpasser is het leven ook een heel stuk duurder geworden.
Als je hier tevreden over bent, ga je toch niet lopen gokken op een ander?

Es war schön.

Antje12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-23 20:39

Nielojram schreef:
Antje12 schreef:

Voor jouw zadelpasser is het leven ook een heel stuk duurder geworden.
Als je hier tevreden over bent, ga je toch niet lopen gokken op een ander?

Nee op zich niet, maar we hebben het echt over een paar honderd meer. En hij doet mijn merk zadel ook niet. Vandaar dat ik er aan twijfel

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 21:16

Jouw merk zadel is een heel fijn aanpasbaar zadel wat door de zadelpassers als een soort van 'gelukje' moet worden gezien.
Een eerlijk in-elkaar gezet zadel met oog op pasvorm, voor zowel paard als ruiter.
Prima aan te passen met zijn- of haar kennis.

Het zijn niet van die boevenzadels zoals : ( en die merken mag ik hier niet noemen...)

Es war schön.

Antje12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-23 21:25

Nielojram schreef:
Jouw merk zadel is een heel fijn aanpasbaar zadel wat door de zadelpassers als een soort van 'gelukje' moet worden gezien.
Een eerlijk in-elkaar gezet zadel met oog op pasvorm, voor zowel paard als ruiter.

Het zijn niet van die boevenzadels zoals : ( en die merken mag ik hier niet noemen...)

Hij heeft het twee jaar geleden een beetje bijgesteld en zei toen ook al dat het een heel mooi en fijn zadel was ja.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 00:00

Brabant is niet dé regio voor zadelmakers (of ze nemen geen nieuwe klanten aan) dus ik zou er goed overnadenken voordat je switcht. Bij mij op stal laten we nu maar iemand uit een andere provincie komen.

Dark7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 22:15

Nielojram schreef:

Kan het niet helpen, maar onder het mom “een gewaarschuwd mens” ben ik erg benieuwd welke dit zijn :o

Antje12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-23 19:35

Tarico schreef:
Ik ben tevreden over Sander Gepkens uit Standdaarbuiten
https://www.dezadelfitservice.nl/

Sander is vorige week geweest voor mijn Passier en het Wintec van mijn dochter.
Ben echt super tevreden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:40

Fijn! :D

Zadelpasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:09

Wellicht kan ik jullie helpen? Ik ben zadelpasser in brabant, heb een lekkere collectie dressuurzadels, ben niet merkgebonden en ben bijna klaar met de zadelmakers opleiding by syntra west in brugge. www.zadelpasserbrabant.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie