Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antje12 schreef:Ik heb eerder een hele fijne zadelpasser aan huis gehad 2 jaar geleden en daar ben/was ik heel tevreden over, maar die is flink in prijs gestegen.
Dus nu zit ik een beetje met het dilemma; stap ik over naar een goedkoper iemand uit de regio, of spreek ik mijn spaarrekening aan en laat mijn vorige komen?
Ik ken ook helemaal geen zadelmakers uit Brabant. Iemand wel en goede ervaringen mee?
Nielojram schreef:Antje12 schreef:Ik heb eerder een hele fijne zadelpasser aan huis gehad 2 jaar geleden en daar ben/was ik heel tevreden over, maar die is flink in prijs gestegen.
Dus nu zit ik een beetje met het dilemma; stap ik over naar een goedkoper iemand uit de regio, of spreek ik mijn spaarrekening aan en laat mijn vorige komen?
Ik ken ook helemaal geen zadelmakers uit Brabant. Iemand wel en goede ervaringen mee?
Voor jouw zadelpasser is het leven ook een heel stuk duurder geworden.
Als je hier tevreden over bent, ga je toch niet lopen gokken op een ander?
Nielojram schreef:Jouw merk zadel is een heel fijn aanpasbaar zadel wat door de zadelpassers als een soort van 'gelukje' moet worden gezien.
Een eerlijk in-elkaar gezet zadel met oog op pasvorm, voor zowel paard als ruiter.
Prima aan te passen met zijn- of haar kennis.
Het zijn niet van die boevenzadels zoals : ( en die merken mag ik hier niet noemen...)
Nielojram schreef:Jouw merk zadel is een heel fijn aanpasbaar zadel wat door de zadelpassers als een soort van 'gelukje' moet worden gezien.
Een eerlijk in-elkaar gezet zadel met oog op pasvorm, voor zowel paard als ruiter.
Prima aan te passen met zijn- of haar kennis.
Het zijn niet van die boevenzadels zoals : ( en die merken mag ik hier niet noemen...)