Ik ben op zoek naar een pensionstalling voor een merrie! - 20 km vanaf assen is de max! - Buitenbak die ook in de winter of met slecht weer redelijk te doen is.Voor de rest niet specifieke eisenIk hoor het graag
har166 schreef:Volpension of half? En wat is je budget?Maakt me opzich niet uit! Budget is ruim voor voldoende faciliteiten
Tja ik ken stalling van 175 half pension, maar ook stalling 400 volpension. Het is maar net wat voor wensen je hebt qua voer, buiten staan, kudde of individueel en locatie nabij bos of niet...
De Wedbroeck in Tynaarlo, 290 euro, 2 buitenbakken, 2 longeercirkels, zelf mesten, eigen krachtvoer en in het weekend zelf binnen en buitenzetten.Nabuur Stables in Donderen, 310 euro, volpension, eigen krachtvoer, 1 buitenbak, 1 binnenbak, 1 longeercirkel en 1 stapmolen.Tinkerplein in Noordlaren, ik denk ong. 160 euro, 1 buitenbak en direct aan het bos. Zelf mesten en staldiensten.
Ingrid_ms schreef:Tinkerplein in Noordlaren, ik denk ong. 160 euro, 1 buitenbak en direct aan het bos. Zelf mesten en staldiensten.Stalgeld Tinkerplein is nu € 225,- incl. basisbrok en onbeperkt ruwvoer. Ze hebben Facebook, daar staat meer info op.Je hebt nog Joling in Schieven. In Loon zit ook nog eentje maar daar heb ik geen adres van.
De bak van het Tinkerplein is met slecht weer al gauw nat. Plus dat ze op dit moment geen stalplekken meer aanbieden.Wedbroeck voldoet wel aan je eisen, heeft op dit moment alleen geen plek dacht ik. Ik sta er, hele fijne stal