Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rafke schreef:Ik heb een kleine particuliere pensionstalling net over de grens van Stekene in Koewacht.
Paarden gaan hier zomer en winter naar buiten. Ik heb 7 ha weides. Er is een verlichte buitenpiste. Het is vol pension. Paarden staan aan huis
.
Heleennn schreef:QC Stables weet ik niet juist hoe het met de weidegang gaat, maar heeft mooie pistes en veel accommodatie. Je hebt ook nog La Rosteehoeve op dik 10min van Sint-Niklaas maar dat is een stuk minder luxueus als QC Stables, je hebt wel gewoon wat je moet hebben daar denk ik (piste en kleine binnenpiste en ook weides). Verder ben ik eerder bekend met alles aan de kanten van Puurs, daar zit een hoop aan pensionstallen. Ik zou dan de stal van Stefaan van Ingelghem aanraden als je echt een full option pakket wil, of de privéstal daar recht tegenover (heeft wel maar heel weinig stallen dus vaak volzet, super mooie accommodatie en ook weides). Verder heb je nog stal Heidehof in Londerzeel maar dat is al een halfuur rijden, daar heb je ook alles wat jij wil maar enkel paddocks in de winter. Iets dichter heb je nog Horse Power Stables van Johan De Moor maar weet niet hoe het daar zit met weidegang.
Het is misschien niet al te dicht bij Sint-Niklaas, maar als je niks in de buurt kan vinden heb je er misschien wel wat aan
caaramel schreef:Ik ben er de laatste jaren niet meer geweest, maar misschien is deze iets voor jou?
http://www.equi-pura.be/index.html
GUSTIxBILL schreef:Toen ik daar nog woonde stond mijn merrie ergens in meerdonk
De naam weet ik niet meer, maar lag langs een bloemen winkel.
Bij de eigenaren van toen stonden de paarden dagelijks buiten
Kleine binnenbak
Grote en goed berijdbare buitenbak
Zal eens zoeken of ik er nog iets van vind aangezien het 10j terug is
http://staldezandloper.be/www.staldezandloper.be
Zijn nog steeds dezelfde eigenaren
Ik weet alleen niet hoe het daar nu is.
Maar ik ben daar 13-14jj terug met spijt in het hart vertrokken omdat we naar Limburg verhuisde. En mijn merrie stuk eerder naar daar is gegaan.
CalipsoLover schreef:Schop dit topic even terug omhoog omdat ik beslist heb toch terug actief op zoek te gaan naar een nieuwe plek voor mijn paard waar hij meer kan buiten staan.
Gisteren ergens gaan kijken, was zeer luxueus, goed voerbeleid, grote stallen, maar 3 pensionklanten dus altijd rustig, goede service zonder extra kosten etc. Helaas ook enkel weidegang bij goed weer, in het regenseizoen kunnen de paarden buiten in de paddocks als die niet te nat liggen of in de stapmolen. Ook aan de dure kant, maar prijs-kwaliteit wel oke.
Morgen nog een afspraak bij een manege, ziet er ook redelijk luxueus uit maar kijk wel op tegen de drukte. Gelukkig zit het qua prijs redelijk goed daar en ook weidegang in de winter. Afwachten..