Stalling gezocht aan het bos regio essen, rucphen, Pannenhoef.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jen4

Stalling gezocht aan het bos regio essen, rucphen, Pannenhoef.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 09:02

Ik open een nieuw topic omdat ik het idee heb dat de meeste aardig verouderd zijn. Wat ik zoek lijkt praktisch onvindbaar. (Of misschien ben ik te veeleisend voor mijn paarden)

Ik zoek een kleinschalige plek voor een paard en een pony (ruinen). Het mag ook privé bij iemand zijn. Belangrijk is dat de paarden buiten komen. Het liefst 6 tot 8 uur per dag als het weer het toelaat. Het zou fijn zijn als ze met een groepje van maximaal 5 paarden zouden kunnen staan, alhoewel het liefst alleen ruinen. Eventueel de beschikking over een paddock. Een stal voor de nacht met stro. Hooi en/of overleg over eventueel eigen hooi en voer en de hoeveelheid. Voor mezelf zou een binnenbak en een buitenbak fijn zijn en een plek om droog te kunnen longeren. Een ruime zadelkast en een plek om mijn dekens en voer kwijt te kunnen is erg praktisch!

Het liefste zou ik volpension willen maar halfpension is het overwegen waard. Het allerbelangrijkste vind ik dat er wederzijds laagdrempelig overleg mogelijk is als er bepaalde dingen niet aansluiten. Alles moet wederzijds bespreekbaar zijn.

Als iemand zijn/haar stal of privéplek hierin herkent, ook al klopt niet het hele plaatje, graag een reactie!