Stalling/weiland gezocht voor 5 paarden!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Denise_billy

Stalling/weiland gezocht voor 5 paarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-22 07:27

Hallo allemaal,
Na jaren alles in eigen beheer gehad te hebben heeft de gemeente andere ideeën gekregen en moeten wij binnen 7 dagen voorzien zijn van een nieuwe stal voor onze 5 paarden! Wie o wie kan ons helpen? Alles in eigen beheer is geen probleem voor ons we hebben alle spullen omheining ect staan! We zijn trouwe mensen en zorgen goed voor onze paarden!

Laat me asjeblieft weten als je een stalling weet die nog plaats heeft of een boer weet die een stuk weide of een schuurtje heeft waar hij niks mee doet! Ik zit met m'n handen in t haar en 5 paarden in de achtertuin is geen optie helaas!

Omgeving waalwijk/kaatsheuvel 10km

KNHS instructieweek 4:D

Ninx

Re: Stalling/weiland gezocht voor 5 paarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 08:48

Kun je niet een gesprek aanvragen met de gemeente en een iets redelijker termijn afspreken?
7 dagen voor 5 paarden is niet realistisch.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 08:58

Jeetje, ik weet niet of ze al eerder aangegeven hebben dat jullie iets anders moesten zoeken en dit niet eerder is gelukt en dit nu echt de allerlaatste 7 dagen zijn..? Is er echt geen uitstel mogelijk....?

Ik duim voor je dat je wat vindt, maar dit is wel de meest lastige tijd natuurlijk nu alles zo nat is buiten....

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 09:09

Mahone <3

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 01:03

Ik kan er evt tijdelijk 3 kwijt voor je in Venray. Ik weet dat het niet de juiste omgeving is maar wij kunnen de volledige verzorging doen , je word netjes op de hoogte gehouden en dan kan je rustig zoeken naar een andere plek. Betrouwbaar adres, ik heb al 10 jaar paarden voor derden op stalling en training dus er word echt correct en professioneel mee omgegaan.

REVALIDATIE & TRAINING

Nano Cellcare therapie - Vitafloor - Laser - Magnacare

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie