Ervaringen gezocht met Lisanne van Hof fotografie

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
serenta

Berichten: 2288
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Ervaringen gezocht met Lisanne van Hof fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 23:11

Wie heeft er ervaringen met bestellingen uit haar webshop?

Ik heb op 12 november 2022 via haar website een kerstkrans voor de fotografie besteld. Bewust bij haar omdat er duidelijk bij stond dat er een levertijd was van rond de 2 weken. Dan had ik nog even om leuke foto's te maken met mijn paardje, paardje van mijn zusje en die van een vriendin.
Toen ik na ongeveer 2,5/3 weken niets zag gebeuren (updates in mijn bestelling) heb ik het formulier ingevuld op haar website met de vraag of de bestelling wel was binnen gekomen enz, en of zij mij een update kon geven over de leveringstijd. Gezien ik geen antwoord kreeg heb ik op 9 december een email gestuurd, gezien de tekst op de website was aangepast in langere levertijd, en als je meer info wilde je een berichtje moest sturen. Ook hierop geen antwoord gehad tot nu toe.
Gezien het afgelopen week nog steeds stil bleef, heb ik als laatste poging een bericht via Facebook en Instagram gestuurd op 17 december. En ook hierbij is het tot nu toe nog steeds stil.

Dit begint mij persoonlijk een naar gevoel te geven.

Suzanne F.

Berichten: 50066
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 19:35

Ik zou even bellen. Dat gaat meestal sneller. Er staat dat het door omstandigheden nu erg druk is en de reactietijd iets langer kan zijn. Maar als je belt dan weet je het.

serenta

Berichten: 2288
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-22 09:14

Suzanne F. schreef:
Ik zou even bellen. Dat gaat meestal sneller. Er staat dat het door omstandigheden nu erg druk is en de reactietijd iets langer kan zijn. Maar als je belt dan weet je het.


Ben ik er idd vergeten bij te zetten. Haar telefoonnummer staat er helaas niet bij op de website.
Het nummer wat ik via google heb gevonden geeft een toon alsof het niet in gebruik is.

Ania

Berichten: 6132
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen gezocht met Lisanne van Hof fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 14:26

Heb je ook al betaald en een bestelbevestiging gehad?

serenta

Berichten: 2288
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-22 19:28

Ania schreef:
Heb je ook al betaald en een bestelbevestiging gehad?


Ja heb idd gewoon al betaald en een bevestiging gehad met daarin een link naar de status van de bestelling.

Ania

Berichten: 6132
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 11:53

Lisanne van Hof Fotografie
Hoofdvestiging
Bestaande handelsnamen
Lisanne van Hof Fotografie | Paardenspullis

Moderatoropmerking:
persoonlijke informatie verwijderd


Je kunt ook bij haar langs gaan (Gehaald van de Kamer van koophandel website, openbare informatie)

serenta

Berichten: 2288
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-22 21:27

Ania schreef:
Lisanne van Hof Fotografie
Hoofdvestiging
Bestaande handelsnamen
Lisanne van Hof Fotografie | Paardenspullis

Moderatoropmerking:
Persoonlijke informatie verwijderd


Je kunt ook bij haar langs gaan (Gehaald van de Kamer van koophandel website, openbare informatie)


Dankjewel.
Echter hoop ik eerder op gewoon duidelijkheid. Wil niet gelijk van het negatieve uitgaan. Gezien bijv haar social media al jaren actief is.

Juut

Berichten: 6919
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Ervaringen gezocht met Lisanne van Hof fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:24

Ania, de gegevens zijn ongetwijfeld makkelijk op te zoeken, maar gezien privacy vind ik het niet kunnen de gegevens buiten weten van Lisanne hier te delen.

Serenta, balen van de kerstfotoĊ› dit jaar... ik zou het via privebericht in social media proberen.

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:31

Juut schreef:
Ania, de gegevens zijn ongetwijfeld makkelijk op te zoeken, maar gezien privacy vind ik het niet kunnen de gegevens buiten weten van Lisanne hier te delen.

Serenta, balen van de kerstfotoĊ› dit jaar... ik zou het via privebericht in social media proberen.


Maar daar antwoord ze niet op. Ik zou het eerlijk gezegd niet meer via privebericht proberen maar openbaar. Je hebt het in november besteld toen de doorloop tijd nog geen 2 weken was, je hebt al via alle mogelijke wegen netjes geprobeerd. Ik zou nu gewoon openbaar even vriendelijk vragen waar je spulletjes zijn.