sanowa schreef:Welke regio zit je?
Charlotte Willekens komt daar ook weg en is al jaren voor haar zelf bezig, komt ook aan huis maar hoe groot haar gebied is weet ik niet maar omgeving Emst/Epe
Elisa2 schreef:Ik meende hier op Bokt ooit gelezen te hebben dat er DA zijn die opgeleid zijn door Eric Laarakker en paarden behandelen aan huis. Klopt dit? en weten jullie wie dit zijn?
Laarakker zelf heeft helaas een flinke wachtlijst en paard heeft complexe problemen waarvoor zijn manier waarschijnlijk het beste past.
Jet schreef:Annika ten Napel komt bij ons wel voor verschillende paard op stal: https://annikatennapel.nl/ . Ik weet er nog eentje, maar daarvan kom ik nu echt niet op de naam. Of ze nog nieuwe patiënten aannemen durf ik niet te zeggen.
sneppie schreef:sanowa schreef:Welke regio zit je?
Charlotte Willekens komt daar ook weg en is al jaren voor haar zelf bezig, komt ook aan huis maar hoe groot haar gebied is weet ik niet maar omgeving Emst/Epe
Charlotte werkt nog maar 3 dagen en komt niet meer aan huis. Ze wordt een dagje ouder en is langzaam aan het afbouwen.
Noukie schreef:Hilary schreef:Sabine Schrama is ook daar opgeleid en doet (deed?) consulten op eigen locatie. Ze komt vanuit iets van Soest of Amersfoort oid, die kant in ieder geval.
Zij doet dit helaas niet meer sinds dit jaar. Ontzettend jammer!
Blij met dit topic voor nieuwe tips
Selente schreef:Geen idee wie de betreffende dierenarts is. Maar toen ik laatst gebeld had voor een afspraak (ik belde op dinsdag) hadden ze op donderdag & op maandag een uitvaller. Op de maandag was toevallig bij Erik zelf. Dus had op zeer korte termijn een plek bij Erik kunnen bemachtigen als ik wilde.
Zou de kliniek gewoon eens bellen.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 4 bezoekers