Dierenarts opgeleid door Laarakker

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elisa2

Dierenarts opgeleid door Laarakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 13:57

Ik meende hier op Bokt ooit gelezen te hebben dat er DA zijn die opgeleid zijn door Eric Laarakker en paarden behandelen aan huis. Klopt dit? en weten jullie wie dit zijn?

Laarakker zelf heeft helaas een flinke wachtlijst en paard heeft complexe problemen waarvoor zijn manier waarschijnlijk het beste past.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 14:52

Annika ten Napel komt bij ons wel voor verschillende paard op stal: https://annikatennapel.nl/ . Ik weet er nog eentje, maar daarvan kom ik nu echt niet op de naam. Of ze nog nieuwe patiënten aannemen durf ik niet te zeggen.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 14:54

Ik heb een aantal jaar geleden Steffi vd laarse bij m'n paard gehad.

Dromen Denken Durven Doen en Doorzetten

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 14:57

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Selente

Re: Dierenarts opgeleid door Laarakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 15:06

Geen idee wie de betreffende dierenarts is. Maar toen ik laatst gebeld had voor een afspraak (ik belde op dinsdag) hadden ze op donderdag & op maandag een uitvaller. Op de maandag was toevallig bij Erik zelf. Dus had op zeer korte termijn een plek bij Erik kunnen bemachtigen als ik wilde. :j

Zou de kliniek gewoon eens bellen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 15:27

Hier uitstekende ervaringen met Steffi vd Laarse. En anders bij kliniek van Laarakker vragen wie zij aanraden (ze hebben ook telefonisch spreekuur, de assistenten weten daar echt heel veel en denken graag met je mee).

Je toekomst hangt af van wat je vandaag doet (quote van Mahatma Gandhi)

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 15:27

Welke regio zit je?

Charlotte Willekens komt daar ook weg en is al jaren voor haar zelf bezig, komt ook aan huis maar hoe groot haar gebied is weet ik niet maar omgeving Emst/Epe

Mijn blonde toppertjes!
Endurance klasse 3 + 3
1120 wedstrijd kilometers op de teller <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 15:31

Bedankt, Emst is wel te doen..het betreffende paard staat op de Veluwe in het midden.

Het gaat vooral om inwendige problemen, extreme jeuk etc.

De kliniek bellen kan natuurlijk ook, maar ik vraag dit voor iemand anders en degene zei dat ze toen gebeld had en er zo'n lange wachtlijst was..vandaar.

Ik ga even alle namen doorgeven en dan kan ze zelf kijken wat haar aanspreekt, paard kan ook wel mee naar de kliniek als het niet te ver weg is.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 15:50

Hier heel goed geholpen door een klassiek Homeopaat, opgeleid door Eric.
Maar ze is geen DA.

Voor mijn paard met pollen allergie de redding geweest.
Die kon na 2 uurtjes buiten staan niet eens meer eten.
Staat nu gewoon hele dag buiten, ook in extreme pollen tijd.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 17:03

Sabine Schrama is ook daar opgeleid en doet (deed?) consulten op eigen locatie. Ze komt vanuit iets van Soest of Amersfoort oid, die kant in ieder geval.

Oy with the poodles, already

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 18:04

sanowa schreef:
Welke regio zit je?

Charlotte Willekens komt daar ook weg en is al jaren voor haar zelf bezig, komt ook aan huis maar hoe groot haar gebied is weet ik niet maar omgeving Emst/Epe

Charlotte werkt nog maar 3 dagen en komt niet meer aan huis. Ze wordt een dagje ouder en is langzaam aan het afbouwen.

Erica`s Yellow x Zomerdijks willie Wortel => begin mei 2017

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 18:11

Elisa2 schreef:
Ik meende hier op Bokt ooit gelezen te hebben dat er DA zijn die opgeleid zijn door Eric Laarakker en paarden behandelen aan huis. Klopt dit? en weten jullie wie dit zijn?

Laarakker zelf heeft helaas een flinke wachtlijst en paard heeft complexe problemen waarvoor zijn manier waarschijnlijk het beste past.

Claartje Freriks.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 18:15

Jet schreef:
Annika ten Napel komt bij ons wel voor verschillende paard op stal: https://annikatennapel.nl/ . Ik weet er nog eentje, maar daarvan kom ik nu echt niet op de naam. Of ze nog nieuwe patiënten aannemen durf ik niet te zeggen.

Ja, Annika ten Napel. Ik vind haar ook heel kundig.

Banaansingeltje te koop, merk: Kieffer, mooi zacht leer, maat 55 (voor pony) https://www.bokt.nl/markt/ad/519167/ban ... -leer-zgan

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 21:54

sneppie schreef:
sanowa schreef:
Welke regio zit je?

Charlotte werkt nog maar 3 dagen en komt niet meer aan huis. Ze wordt een dagje ouder en is langzaam aan het afbouwen.

Idd wat ik begreep werkt ze idd 3 dagen, maar in sommige gevallen komt ze nog wel aan huis.

Mijn blonde toppertjes!
Endurance klasse 3 + 3
1120 wedstrijd kilometers op de teller <3

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 22:14

Steffi is opgeleid door Laarakker en zij trekt veel op met Minneke van der Duijn. Met Minneke heb ik heel erg goede ervaringen. Zij is een aantal dagen per week bij Country Mill in Nijkerk en ook bij de kliniek in Lienden.

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-22 08:30

Dat is ook wel interessant, en Charlotte ook want dit zit ook redelijk in de buurt en hebben we 20 jaar geleden al goede ervaringen mee op gedaan.

Ik ga ook even alle nieuwe namen doorgeven, er is al heel veel geprobeerd maar de problemen zijn helaas nog niet opgelost.

-Kurt Albrecht-

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 09:23

Hilary schreef:
Sabine Schrama is ook daar opgeleid en doet (deed?) consulten op eigen locatie. Ze komt vanuit iets van Soest of Amersfoort oid, die kant in ieder geval.

Zij doet dit helaas niet meer sinds dit jaar. Ontzettend jammer!

Blij met dit topic voor nieuwe tips :)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 10:45

Noukie schreef:
Hilary schreef:

Zij doet dit helaas niet meer sinds dit jaar. Ontzettend jammer!

Blij met dit topic voor nieuwe tips :)

:\
Fijn dat dit topic er dan is voor de tips idd :)

Oy with the poodles, already

foxytoffee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 10:48

Selente schreef:
Geen idee wie de betreffende dierenarts is. Maar toen ik laatst gebeld had voor een afspraak (ik belde op dinsdag) hadden ze op donderdag & op maandag een uitvaller. Op de maandag was toevallig bij Erik zelf. Dus had op zeer korte termijn een plek bij Erik kunnen bemachtigen als ik wilde. :j

Zou de kliniek gewoon eens bellen.

Ik ben 3 weken geleden geweest met mijn paard. Op maandag gebeld, op donderdag hadden ze plek. Ik heb volgende week ook een afspraak staan voor haar en die ga ik afzeggen :o (beenwond tussendoor met antibiotica, dus ik neem iets meer tijd). Maar bellen is echt geen gek idee, want ik had dus ook ineens dezelfde week nog plek!

When you think less, you can do more than you think.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 10:49

Iets andere richting maar op basis van de jeuk die je aangeeft dat het paard heeft kan je ook denken aan Jeanette Kompier van https://horsebodybalance.com
Heeft 20 jaar terug al paard van stal echt super goed geholpen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-22 15:05

Ja die is er al bij geweest maar had helaas geen resultaat, waarmee ik niet zeg dat dat aan haar lag want bij iemand anders die ik ken was er wel een goed resultaat.

-Kurt Albrecht-

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:13

Ah. Jammer.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 16:04

Maaike v Schie zit in NH en heeft tegenwoordig haar eigen praktijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie