Instructie omgeving Castricum -NH gezocht

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ingvdh

Instructie omgeving Castricum -NH gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-22 10:33

Hallo,

Ik ben op zoek naar nieuwe instructie die op locatie komt.

Ik zoek iemand die in de nieuwe stijl lesgeeft en wedstrijd gericht kan trainen. We mogen M starten maar door omstandigheden is de basis wat zoek dus daar moeten we eerst aan werken. Ik zoek wel iemand waarmee ik voor lange tijd les van kan krijgen, ik wil niet elke keer switchen.
Maar nu komt het belangrijkste, ik ben een angstige amazone en daar moet iemand wel mee om weten te gaan. Schop onder je kont en doorrijden werkt niet bij mij. Ik zoek dus iemand die hier goed mee om kan gaan maar mij ook elke keer een stapje verder weet te krijgen.
Daarnaast vind ik het belangrijk dat de nadruk ligt op het fijn en vriendelijk rijden zonder gesjor en getrek. Ik wacht liever een half jaar langer met starten om alles fijn voor elkaar te krijgen dan snel resultaat ten koste van mijn paard. Haar hou ik graag heel en happy.

Mijn paard staat in Castricum en daar hebben we een goede buiten en binnenbak dus de lessen kunnen in principe altijd doorgaan.
Ik vind het fijn om elke week te kunnen lessen op vaste tijdstippen.

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:13

Ik heb les van Lonneke van Veen, haar bedrijf heet Anam Cara Coaching. Ik ben zeer tevreden en mijn paarden ook. Van grondwerk tot klassieke dressuur tot gangenpaarden zij is van alle markten thuis. Ik zit zelf ook in Castricum

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:38

Bij de tienduizend ga ik offline.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:34

Gladijs schreef:
Ik heb les van Lonneke van Veen, haar bedrijf heet Anam Cara Coaching. Ik ben zeer tevreden en mijn paarden ook. Van grondwerk tot klassieke dressuur tot gangenpaarden zij is van alle markten thuis. Ik zit zelf ook in Castricum

Ja, zeker Lonneke.
Ik krijg normaal men-les van haar(tm ZZ nivo), maar ze krijgt mij zelf onder het zadel de baan rond (op bepaalde punten amper op bixie nivo, op andere punten tegen M nivo aan, omdat ik een enorm schijterige ruiter ben die er misschien 5x per jaar op zit :') ).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:39

<3 /3 Zazou /3 <3

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:45

S <3

ingvdh

Re: Instructie omgeving Castricum -NH gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-22 08:53

Bedankt voor de suggesties, Ik denk dat ik Lonneke ga benaderen. Zeker omdat ik op haar site zie dat ze ook mensen met angst kan helpen.

Maar ik blijf openstaan voor andere namen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie