Ervaringen western maneges

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmeevds
Berichten: 14
Geregistreerd: 16-02-21

Ervaringen western maneges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 21:23

Hallo allemaal,

Ik heb eerder dit jaar al een topic geplaatst met de vraag naar maneges in Friesland. Nu is het er nog niet van gekomen, onder andere doordat ik niet wist waar ik wou rijden.

Nu wil ik de draad weer oppakken, alleen ben ik op het Western rijden uitgekomen. Bij welke Western maneges hebben jullie ervaring(en)?

Ik woon in de omgeving Leeuwarden en ben bereid om +/- 1 uur te rijden voor een manege.

Groetjes Esmee

DDD3
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-10-16

Re: Ervaringen western maneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:33

De Silver Ranch in Oosterwolde. Fijne mensen, rust op stal en hele leerzame lessen.

Esmeevds
Berichten: 14
Geregistreerd: 16-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 21:36

DDD3 schreef:
De Silver Ranch in Oosterwolde. Fijne mensen, rust op stal en hele leerzame lessen.


Die lijkt mij ook heel erg leuk! Ik ben vandaag toevallig bij de wedstrijd van hun geweest. Ik vind het alleen wel jammer dat ze best wel vol zitten, voor overdag is het makkelijker om een plekje in te kunnen plannen maar voor de avonden en de weekenden werken ze met wachtlijsten

DDD3
Berichten: 12
Geregistreerd: 13-10-16

Re: Ervaringen western maneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:38

Ik heb zelf 't voordeel dat ik op bepaalde dagen overdag kan, maar dat ze werken met wachtlijsten weet ik.

Maar als je echt western onder de knie wil krijgen, zou ik niet weten waar je beter terecht kan, als bij hun.

germie

Berichten: 26299
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen western maneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 19:19

Ik heb ze in maart gebeld om eens een priveles op een quarter te nemen. Ze hebben een wachtlijst en zelfs nu nog steeds niet die priveles gehad. je moet dus wel heel veel geduld hebben dan.

superpony
Berichten: 25413
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western maneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 19:34

Zoveel keus is er niet, dus dat maakt het al heel lastig. Sowieso als je in Nederland les wilt op een lespaard.

Esmeevds
Berichten: 14
Geregistreerd: 16-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-22 20:47

germie schreef:
Ik heb ze in maart gebeld om eens een priveles op een quarter te nemen. Ze hebben een wachtlijst en zelfs nu nog steeds niet die priveles gehad. je moet dus wel heel veel geduld hebben dan.


Voor welk dagdeel had je je beschikbaarheid doorgegeven? Ik heb deze week ook even gebeld en voor overdag was het voor hun al makkelijker om een privéles in te plannen

Esmeevds
Berichten: 14
Geregistreerd: 16-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-22 20:47

superpony schreef:
Zoveel keus is er niet, dus dat maakt het al heel lastig. Sowieso als je in Nederland les wilt op een lespaard.


Jaa klopt..

Achterom
Berichten: 23171
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Ervaringen western maneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 20:52

Beter een goede manege met een wachtlijst dan een slechte manege zonder, lijkt me toch? :)

Ingrid_ms
Berichten: 212
Geregistreerd: 31-08-19
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 20:56


germie

Berichten: 26299
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 21:43

Esmeevds schreef:
germie schreef:
Ik heb ze in maart gebeld om eens een priveles op een quarter te nemen. Ze hebben een wachtlijst en zelfs nu nog steeds niet die priveles gehad. je moet dus wel heel veel geduld hebben dan.


Voor welk dagdeel had je je beschikbaarheid doorgegeven? Ik heb deze week ook even gebeld en voor overdag was het voor hun al makkelijker om een privéles in te plannen

Dat zeiden ze ook tegen mij, maar ik heb niets mee gehoord, mogelijk omdat corona daarna ook de boel op slot gooide.