Ik ben op zoek naar loonwerker die alles in mini uitvoering heeft, zoals bv. Machines om slootkanten te klepelen, weiland frezen, inzaaien , doorzaaien. Percelen zijn te klein voor grote machines.
Zit er geen oude trekker en motoren club in jou omgeving. Die hebben vaak het kleinere spul en vinden het vast leuk om een keer te werken met hun opgeknapte machines.
Zit er geen oude trekker en motoren club in jou omgeving. Die hebben vaak het kleinere spul en vinden het vast leuk om een keer te werken met hun opgeknapte machines.
Ik zoek wel iemand met echte ervaring in deze werkzaamheden
Het is in Anna Paulowna, wat past is kleine machines voorkeur op grasbanden, Wij hebben af en toe klusjes, zoals slootkanten maaien en klepelen , maar ook weiland frezen vlakken en inzaaien en doorzaaien. Breedte is bv. Rond de 2.00 meter
Je kan ook eens contact opnemen met Michel van t Westeinde: https://mvantwesteinde.nl/ . Aan ervaring ontbreekt het hem niet met de zaken die je gedaan wil hebben als ik het zo lees, ik weet alleen niet hoe klein zijn kleinste materiaal daarvoor is. Die zit aan de Grote Sloot in Oudesluis.
Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven! Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op:Paardentaxi Jet