Rijvereniging gezocht Groningen/Friesland

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moska

Berichten: 3517
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Rijvereniging gezocht Groningen/Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-22 16:24

We zijn nog druk aan het klussen en de paarden staan voorlopig ook nog niet aan huis, maar ik ben me alvast wel aan het oriƫnteren op een rijvereniging in de buurt. Wat ik zoek is:

-gezelligheid (ben zelf 43, mensen rondom deze leeftijd zou leuk zijn, heft niet perse)
-springlessen (hoeft niet elke week en mijn niveau is bb en paard is nog jong en nauwelijks onder het zadel, het andere paard is al wat ouder)
-dressuurles optioneel
-actieve vereniging, ik ben altijd bereid om de handen uit de mouw te steken en vind het leuk om mee te organiseren
-met gelegenheid om gebruik te maken van binnenaccommodatie voor de slechtere perioden (tzt zelf buitenbak thuis)

Ik woon straks in buitengebied Doezum (hjc manege op +-12 minuten rijden met auto vanaf huis), dus zowel Groningen als Friesland zijn een optie (kom nu uit de kring Tusken waad en klif in Friesland). Ben alleen ontzettend onbekend in de omgeving, weet alleen dat er veel paarden staan.

Overigens is een rijvereniging zonder binnenaccomodatie ook nog wel een optie, als ik ergens anders, dichtbij, onder dak kan rijden in de winter.