Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phonix schreef:Lieser, weet je toevallig wat je dan krijgt? Hun website geven niet super veel informatie.
Ik zal de andere ook even opzoeken!
Lenexa schreef:Een van mijn stalgenoten staat bij CK Bliss in Leidschendam, haar paard heeft een peesblessure en wordt daar zeer goed verzorgd. Ze wordt meerdere keren per dan aan de hand gestapt, gekoeld. Kan klein buitenstaan, hebben een grote binnen en buitenbak met goede bodems. Hele mooie stal.
Ik heb alleen geen idee wat het kost en of ze plek hebben.
nine1987 schreef:Lieser schreef:CK Bliss inderdaad. Er is plek, volgens mij iets van 1000 euro per maand.
Hoeveel????
kiki1976 schreef:Cchanny schreef:Ik weet dat Remedio in Venhuizen eerst ook revalidatie deed. Maar weet niet of ze dat nu nog steeds doen
Ik las wel dat ze een aquatrainer heeft gekocht.
Paard van een kennis heeft er gestaan, maar was echt super. Paard is er onwijs opgeknapt
Phonix schreef:Ik heb probeert in oude topics informatie uit te halen, maar misschien zijn er neuiwe stallen bij gekomen.
Ik ben op zoek naar een revalidatie stal voor mijn lieve merrie die kampt met een overbelasting links voor en maagzweren. Helaas is het te druk op mijn huidige stal en hebben wij de faciliteiten niet om haar op een goede manier te revalideren. Aangezien ik nog mijn huidige stalling moet doorbetalen, heb ik 1000 euro per maand tot beschikking.
Liefs een stal die rustig is en ook veel werken aan de hand dot.