Ik zoek een goede fysio voor mijn D Pony die aan huis komt in de regio Hardenberg. Ik ben groot fan van Anne van de Eerenbeemt, maar zij komt niet aan huis in den regio. Als ik niemand vind, dan ga ik alsnog naar haar toe met Quint.
Hij heeft echter veel last van stress met trailer en vreemd terrein. Dit komt door -tig kliniek bezoeken afgelopen jaar, waardoor ik hem liever even niet in de trailer zet. Quint heeft een langdurige blessure waarbij hij na een jaar nog een laatste restje kreupelheid laat zijn. Heel subtiel. In overleg met de kliniek gaan we deze laatste poging doen om te kijken met de fysio of de laatste kreupelheid niet komt door compenseren een jaar lang.
Wat Anne kundig maakt, is dat ze eerst kijkt op de harde en zachte volte (en rechte lijn) naar de beweging voordat ze aan een behandeling begint. Ik zoek dus iemand die ook echt goed inzicht heeft van biomechanica. Niet dus dat hij daarna nog slechter loopt (ook wel eens meegemaakt)
Wie kan iemand aanbevelen?
Jodi93
Geplaatst: 15-10-22 13:09
Anne pross dierenfysio had ik voor mijn paard. Vond haar heel fijn en correct. Ik weet alleen niet of ze bij jou komt. Ze zit in Oldenzaal.
Ze keek bij mij inderdaad ook naar stand en bewegen aan de longe.
@Jodi93 ik heb even op haar website gekeken en dat ziet er heel goed uit! Eigenlijk wel wat we zoeken. Nu is Oldenzaal ook nog zo'n 45/50 minuten rijden maar ik ga haar eens even vragen of ze ook naar ons toe komt.