Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
xDenies schreef:Volgens mij heeft die een gigantische wachtlijst Daihyo, en zijn er ook weer verschillende verhalen ..
Maar in onze omgeving kan je zoeken naar een speld in een hooiberg. Je hebt iets verderop Stal Zeggezicht die heeft ook een 24uurs kudde. Ik ben daar met een vriendin wezen kijken voor normale stalling, maar het was niet helemaal het sfeertje waar ik graag zou komen. Zij staat er op de wachtlijst.
Ik sta prima in Bergen Op Zoom, net aan 40 minuutjes vanaf Barendrecht. Niet 24/7 buiten maar wel veel en all incusive
DiantaM schreef:Je zou eens kunnen informeren bij stal Oostendam
In Ridderkerk. Daar staan ze veel buiten.
Lous schreef:xDenies schreef:Volgens mij heeft die een gigantische wachtlijst Daihyo, en zijn er ook weer verschillende verhalen ..
Maar in onze omgeving kan je zoeken naar een speld in een hooiberg. Je hebt iets verderop Stal Zeggezicht die heeft ook een 24uurs kudde. Ik ben daar met een vriendin wezen kijken voor normale stalling, maar het was niet helemaal het sfeertje waar ik graag zou komen. Zij staat er op de wachtlijst.
Ik sta prima in Bergen Op Zoom, net aan 40 minuutjes vanaf Barendrecht. Niet 24/7 buiten maar wel veel en all incusive
Zeggezicht zit ook continu met wachtlijsten.
xDenies schreef:Ieder voor zich. Ik sta ook op een grote stal maar die sfeer vind ik zelf beter, plus de eigenaar neemt tijd voor je als je dat vraagt en toen wij op zeggezicht liepen was dat er niet. Dus mijn gevoel + mijn ervaring.
Ik heb overigens ook geen reden om bij onze stal weg te gaan. Ik ging mee omdat vriendin er naar toe wilt en ik had uiteindelijk ook wel wat vragen, maar daar was geen tijd voor
Plus een jaar wachtlijst vind ik ook niet te doen. Als je weg wilt dan wil je weg.