Stalling gezocht voor 2 ponys tussen Castricum en Schoorl

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zoavaly

Stalling gezocht voor 2 ponys tussen Castricum en Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-22 19:03

Hoi bokkers,

Wij zijn op zoek naar een leuke stal voor onze 2 pony's van rond de 1.50m.

Wat we zoeken is:
- Liefst zo veel mogelijk op land/paddock (liever niet op stal)
- Grootste gedeelte van de dag hooi beschikbaar
- Binnen 15m stappen van duin/bos/strand
- Gezellige stal

Ik hoor graag van jullie waar jullie tips hebben, wat het kost en of er plek is. Dan gaan we graag een keer langs

Imuret

Re: Stalling gezocht voor 2 ponys tussen Castricum en Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:14

Stal Dapper in Schoorl?
Persoonlijk geen ervaring mee, maar de site zag er prima en netjes uit, ook wat betreft je zoekpunten :)

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:28

Imuret schreef:
Stal Dapper in Schoorl?
Persoonlijk geen ervaring mee, maar de site zag er prima en netjes uit, ook wat betreft je zoekpunten :)

Stal dapper heb ik wel ervaring mee. Fantastische stal, wordt echt goed voor de paarden gezorgd. Maar…je zit aan de verkeerde kant van het water om naar de duinen/strand te gaan. Dan moet je altijd met de trailer en er rekening mee houden dat je niet over de vlotbrug kan. Sowieso is buitenrijden vanaf dapper niet heel gezellig, er zijn eigenlijk geen buitenrijmogelijkheden. Vond ik heel jammer, want het is echt een fijne stal!

Imuret

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:30

Dieselpaard schreef:
Imuret schreef:
Stal Dapper in Schoorl?

Stal dapper heb ik wel ervaring mee. Fantastische stal, wordt echt goed voor de paarden gezorgd. Maar…je zit aan de verkeerde kant van het water om naar de duinen/strand te gaan. Dan moet je altijd met de trailer en er rekening mee houden dat je niet over de vlotbrug kan. Sowieso is buitenrijden vanaf dapper niet heel gezellig, er zijn eigenlijk geen buitenrijmogelijkheden. Vond ik heel jammer, want het is echt een fijne stal!

Goed om voor de eventuele toekomst te weten, ik had nog niet naar de locatie gekeken!

Edit: Ik denk dat je Dapperstal bedoelt? Die zit inderdaad in Sint-Maartensvlotbrug, aan de andere kant van het kanaal. Stal Dapper in Schoorl is denk ik op een paar minuten rijden van het bos af

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 20:26

Ah ja, wat dom van mij. Dapperstal natuurlijk! Ben er nu een halfjaar weg, omdat ik paardenvriend verkocht heb en gelijk vergeten dat stal dapper een andere stal is!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 21:25

koopman in bergen, zeer fijne stal waar ze ook winter op groot stuk land in kleine groep staan met dan ook nog onbeperkt ruwvoer en tijd een droog stuk met witzand om te slapen. ok wel 20 min stappen naar bos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie