Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Equibalance is denk ik iets anders dan je bedoelt, wel vervelend voor hun dat je ze in de titel noemt...
Het is wel een tijdje geleden, maar mijn ervaringen met Equiculinair zijn ook prima hoor.
jesito schreef:Er zijn idd mensen die gewoon goede ervaringen hebben maar dus ook mensen die dus hele slechte ervaringen hebben.
Mijn ervaing is in ieder geval niet goed.
Onali schreef:Jeetje, ze zal maar een leven hebben en niet alles op jouw wenken doen zeg.
Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar volgende keer beter lezen als het om levertijd gaat.
Ayasha schreef:Onali schreef:Jeetje, ze zal maar een leven hebben en niet alles op jouw wenken doen zeg.
Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar volgende keer beter lezen als het om levertijd gaat.
Niet voor het een of ander maar als je een zaak runt dan lijkt het mij vrij normaal dat je bereikbaar bent, ten 1e, en problemen zo snel mogelijk poogt op te lossen. Niet dezelfde dag antwoorden oké. Maar meer dan een week? Nee. Dat is gewoon geen service en nalatig.
jesito schreef:Dit is echt Bokt. Op mijn wenken, ik heb iets besteld en ervoor betaald. Dat zij een webshop runt zonder voorraad vind ik gewoon raar. Als ik als klant dan via mail of telefoon contact zoek dan moet dat toch mogelijk zijn.
Ik kreeg meteen argwaan door de slechte reviews en ik heb contact gehad met iemand persoonlijk op fb die ook niet echt tevreden was.
Geld terug overmaken hoeft op vandaag ook geen dag meer te duren en het staat er nog niet op, dus ben benieuwd welk jaar dat wordt.
Liesje89 schreef:Ik heb ook niet heel denderende ervaringen met EquiCulinair, erg slecht bereikbaar inderdaad..
Prince schreef:pluisbeer schreef:Het is een 1 vrouwszaak waar overal over te praten valt.
Goede ervaring mee.
Ik ook !
En ze heeft hele fijne slowfeedernetten. Die bestel ik als ze op voorraad staan.