Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Jeanine van der Zijden uit Doldersum heeft zelfs 2 jokers, een balanscoach, een draf en galop simulator.
Zij is een echte aanrader.
Je kunt haar vinden onder paard en harmonie te Doldersum.
Connaisseur schreef:Heeft er iemand misschien ook ervaring met een Joker in Brabant? Er zitten verschillende mensen die het aanbieden zo te zien maar met allemaal geen ervaring.
Connaisseur schreef:Heeft er iemand misschien ook ervaring met een Joker in Brabant? Er zitten verschillende mensen die het aanbieden zo te zien maar met allemaal geen ervaring.
germie schreef:Volgens mij zijn dit passieve simulators. Daarmee leer je bewegingen nog niet voelen. Op Equitana hadden ze een simulator waar je ook echt bewegingen mee kon voelen. Ik ben de naam van die even kwijt. Daar zou ik eerder geld aan uitgeven dan aan een paard met een 'veer'.
Dancer schreef:
myk_en_shant schreef:germie schreef:Volgens mij zijn dit passieve simulators. Daarmee leer je bewegingen nog niet voelen. Op Equitana hadden ze een simulator waar je ook echt bewegingen mee kon voelen. Ik ben de naam van die even kwijt. Daar zou ik eerder geld aan uitgeven dan aan een paard met een 'veer'.
Ondertussen heb ik rond de 30 uur op de joker erop zitten, ik kan je echt verzekeren als je zelf correct de beweging inzet en onderhoud, dan is het net dat je op een echt paard zit.
Maar heel veel mensen weten niet eens hoe de stap / draf / galop beweging in elkaar steekt.
Zodra je een goede instructrice hebt bij de joker, dan kun je dit echt wel leren.
germie schreef:Ik weet wel hoe de bewegingen in elkaar steken. Maar kun je ook doorzitten dan? Omdat het wel een passieve simulator is hou ik wel twijfels
Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 2 bezoekers