Hai bokkers,weet iemand een goede zadepasser speciaal voor wintec zadels in de omgeving van Groningen? Ben bekend met polane,deze hoeft niet geadviseerd te worden. Bedankt alvast!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 25-09-22 11:52
Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.
Trias equi, relinde spiering komt wellicht ook nog wel in die buurt. Fijne, kundige, rustige en kritische zadelmaker die ook wintec/bates heeft en kan aanpassen.
Zoek je iemand om je wintec zadel te controleren? of zoek je iemand om een wintec zadel aan te meten?
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-22 19:30
Irene Polane zit omg Groningen/Drenthe. Zijn genoeg goede/slechte ervaren over haar te vinden
Die ken ik wel, hoeft hier niet meer te komen.
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-22 19:32
Zoek je iemand om je wintec zadel te controleren? of zoek je iemand om een wintec zadel aan te meten?
Om het passend te maken. Heb een wintec endurance maar weet niet of ie nog passend te krijgen is aangezien mijn haf heel breed is geworden. Als dat niet meer kan kijken met de zadelmaker voor andere opties zou fijn zijn.
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-22 19:33
Raisa van Zadel-logisch, komt door heel Nederland en heeft Wintec
Welke maat kopijzer zit er nu in? Als dat al wit is en deze is al te klein, dan weet je dat het niet meer gaat worden. Een optie is dan misschien een Kent en Masters zadel(VZH of Dressuur) Je mag me PB doen als je nog op zoekt bent naar iemand om je te helpen.
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-22 21:34
Welke maat kopijzer zit er nu in? Als dat al wit is en deze is al te klein, dan weet je dat het niet meer gaat worden. Een optie is dan misschien een Kent en Masters zadel(VZH of Dressuur) Je mag me PB doen als je nog op zoekt bent naar iemand om je te helpen.
Geen wit, zit al lila in. Ik kijk ff verder met mijn instructrice nog wat we kunnen doen, hou je aanbod in gedachten, bedankt
Oef als er al Lila in zit en het kopijzer is echt te klein, dan gaat deze wintec niet verder aangepast kunnen worden denk ik, tenzij er voor in nog een aantal shims zitten, daar heb je dan nog een beeetje ruimte mee.