Dierenartsassistente worden met Astma?

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laar133
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-09-22

Dierenartsassistente worden met Astma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 09:39

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Zelf ben ik werkzaam als doktersassistente in een drukke huisartsenpraktijk. Maar na een jaar gewerkt te hebben ben ik toch tot de realisatie gekomen dat het werk niet helemaal bij mij past. Nu ben ik aan het nadenken wat dan wel echt bij me past, en dat is dieren. Heb altijd al een groot hart gehad voor dieren. Ik dacht er daarom aan om de opleiding dierenartsassistent/paraveterinair te gaan doen. Er zit alleen een minpunt aan, en dat is dat ik astmatisch ben en een allergie heb voor katten.
Hebben jullie ervaringen hiermee? Zou het te doen zijn op de werkvloer of zou ik de opleiding toch maar beter niet gaan doen..

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Lara

rien10
Berichten: 15242
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Dierenartsassistente worden met Astma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:48

Geen ervaring met DA assistente, wel met astma en allergie patiƫnten in mijn directe omgeving. En dan nog, de ene persoon is de andere niet. Ik raad je aan om eens een dag of twee achterelkaar mee te lopen in een DA praktijk. Dan kan je het ondervinden. Succes.

C_arola
Hoofdmoderator Over Paarden & Markt

Berichten: 71025
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:47

Dit topic hoort op School, studie en werk maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik het op slot zetten.