Natuurlijk bekapper omgeving veghel/uden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xAurea

Natuurlijk bekapper omgeving veghel/uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-22 22:18

Hoihoi,

Ik ben (met een klein beetje heel veel spoed) op zoek naar een nieuwe bekapper voor mijn 5jarige haflinger Stormur. Mijn oude bekapper heeft het helaas (na hem +- een jaar bekapt te hebben) af laten weten omdat hij niet 24/7 buiten stond.

Stormur heeft slechte ervaringen gehad met hoefsmeden en/of voetjes op tillen, dus ik zoek iemand met een duidelijke maar zachte hand.

Hopelijk weet iemand een KUNDIGE hoefsmid die in deze omgeving komt, ik ben het na meerdere hoefsmeden een berichtje sturen een beetje kwijt namelijk. Ik heb al op hoefnatuurlijk gekeken maar zie hier niemand bij staan die stormur kan/wil bekappen.

Groetjes van (een beetje paniekerende) Iris

rien10

Re: Natuurlijk bekapper omgeving veghel/uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 08:33

Je kan eens contact opnemen met Klaas Feuth. Een kundige "blote voeten man". Je moet wel naar hem toe, hij komt niet aan huis. Het is het waard, wij gaan vanuit Rotterdam naar hem toe. https://www.hoofwear.com/hoefgezondheid
Eerst eens in de maand, nu eens in de 6 tot 7 weken.

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:14

Je zoekt een natuurlijk bekapper toch? Aangezien er in je tekst ook hoefsmid staat.
Misschien dat Jessica Vos van www.hoefverzorger.nl je kan helpen, ze lijkt net tot in jouw buurt te komen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:16

Glenn Smeets bekapt in deze regio onze pony's en doet dit heel fijn.

xAurea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 15:42

rien10 schreef:
Je kan eens contact opnemen met Klaas Feuth. Een kundige "blote voeten man". Je moet wel naar hem toe, hij komt niet aan huis. Het is het waard, wij gaan vanuit Rotterdam naar hem toe. https://www.hoofwear.com/hoefgezondheid
Eerst eens in de maand, nu eens in de 6 tot 7 weken.

Helaas heb ik deze mogelijkheid niet, ik heb geen trailer

xAurea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 15:44

Effects schreef:
Je zoekt een natuurlijk bekapper toch? Aangezien er in je tekst ook hoefsmid staat.
Misschien dat Jessica Vos van https://www.hoefverzorger.nl je kan helpen, ze lijkt net tot in jouw buurt te komen.

Ik heb haar idd een berichtje gestuurd, zij had alleen geen routes op deze weg liggen… ze heeft wel een nummer doorgestuurd van iemand die misschien nog wel klanten aan nam. Deze heb ik een berichtje gestuurd, hopelijk is zij ook kundig. Ben namelijk niet zo van de ‘ik heb een dagcursus gedaan dus ik ben bekapper’

xAurea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 15:46

Sadira schreef:
Glenn Smeets bekapt in deze regio onze pony's en doet dit heel fijn.

Heet hij HCP hoefsmeets op facebook?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:11

Ja, dat is hij. Hij heeft trouwens een achtergrond als hoefsmid voordat hij natuurlijk is gaan bekappen.