Clinic marathon bijrijder voor dummies

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caboceer
Berichten: 3
Geregistreerd: 27-08-22

Clinic marathon bijrijder voor dummies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-22 10:50

Of het aangeboden wordt hier in Nederland weet ik niet, maar ik ben op zoek naar stal, vereniging of onderneming die de ervaring van bijrijder op een marathon wagen kan aanbieden.

Een groep van ca. 8 volwassenen met een gemiddelde leeftijd van 50 jaar, zouden de ervaring willen ondergaan van bijrijder op een marathon wagen. Idealiter zouden wij met twee bijrijders een actieve rit (in de natuur) willen meemaken van een paar uur, waarin ook een aantal hindernissen zitten en de “bakkenist” volgens instructies mee werkt.

Het gaat er om dat wij de kunst van het menen ervaren als bijrijder en actief mee werken bij het nemen van hindernissen.

Uiteraard zal er een vergoeding tegenover moeten staan, wij zijn niet op zoek naar “gratis ritje”. Ook zegen wij geen nee, tegen bijvoorbeeld een pitstop halverwege met een hapje en een drankje, wanner dat binnen de mogelijkheden valt.

Wij komen allen uit het zuiden en zijn in geen geval gebonden om de ervaring hier in het Brabantse te ondergaan. Het tegenovergestelde, daar wij toch gaan overnachten in de buurt waar de buitenrit zal plaats vinden.

De data waarop wij de marathonwagen ervaring graag zouden willen ondergaan is vrijdagmiddag 30 september OF zaterdagochtend (of begin van de middag) 1 oktober.

pjer
Berichten: 1646
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Clinic marathon bijrijder voor dummies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 11:05

Neem eens contact op met Stal hulkesteijn, in overleg is er veel mogelijk.

Ibbel

Berichten: 49638
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Clinic marathon bijrijder voor dummies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 11:08

Dat zou mijn suggestie ook zijn. Hulkesteijn zit in Zeewolde, net boven Harderwijk in de Flevopolder.

eshz
Berichten: 201
Geregistreerd: 16-09-09

Re: Clinic marathon bijrijder voor dummies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 11:11

Wij (Stal Hulkesteijn) kunnen dit inderdaad organiseren. Zulke dingen doen we vaker. Ook allerlei leuke overnachtingsplekken in de directe omgeving en we hebben marathonhindernissen in het bos rond ons bedrijf.
Website is momenteel gedeeltelijk zichtbaar en zonder foto's ivm onderhoud maar neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken!
We zitten tussen Nijkerk(gelderland) en Zeewolde(flevoland) in, zo'n 10min boven Amersfoort.

Caboceer
Berichten: 3
Geregistreerd: 27-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-22 11:44

pjer schreef:
Neem eens contact op met Stal hulkesteijn, in overleg is er veel mogelijk.


Heel veel dank voor de tip. +:)+

Caboceer
Berichten: 3
Geregistreerd: 27-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-22 11:45

Ibbel schreef:
Dat zou mijn suggestie ook zijn. Hulkesteijn zit in Zeewolde, net boven Harderwijk in de Flevopolder.


U ook ook hartelijk dank. +:)+