Fijne tandarts omg. Drechtsteden gezocht

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JustMePris

Fijne tandarts omg. Drechtsteden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-22 20:59

Goedendag allemaal! Ik heb binnenkort mijn eerste eigen shetlander. Ze heeft een iets minder gebit en aangezien ik 1 maand "proeftijd" met haar heb wil ik in die maand een tandarts laten komen puur ter controle of er niks ergs is met het gebit verder. Ze is pas geweest maar ik heb toch liever nog een check up van een aanbevolen tandarts! Dus zoek ik een tandarts die het niet doet om het geld, maar echt mee denkt en daadwerkelijk kijkt of alles in orde is! Ook zijn fijne dierenartsen en hoefsmeden welkom! Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

SIEMxFUNNY

Re: Fijne tandarts omg. Drechtsteden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 21:38

Dan zou ik kijken of je kan aansluiten bij andere mensen waar de tandarts toch al voor komt.

Ineke2

Re: Fijne tandarts omg. Drechtsteden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:23

Paul Minnaar is een fijne Paardentandarts.
“ Een tandarts die het niet voor het geld doet…” Die opmerking negeer ik verder maar, want niemand zal het voor niks komen doen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

JustMePris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-22 16:45

Ineke2 schreef:
Paul Minnaar is een fijne Paardentandarts.
“ Een tandarts die het niet voor het geld doet…” Die opmerking negeer ik verder maar, want niemand zal het voor niks komen doen.

Ik bedoelde het ook niet bepaald op die manier maar er zijn er genoeg naar mijn mening die er extra geld voor vragen en dan maar even kijken want dat word gevraagd. Tuurlijk, ze doen het allemaal voor het geld. Maar er zitten er genoeg tussen die daadwerkelijk kijken maar ook die even snel kijken en verder niks erover te zeggen hebben ect.
Bedankt voor de suggestie! :)

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:54

Bij mij kwam Josje Scheurwater altijd, fijne tandarts. :) Zij is ook dierenarts.

JustMePris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-22 19:30

Monody schreef:
Bij mij kwam Josje Scheurwater altijd, fijne tandarts. :) Zij is ook dierenarts.

Bedankt! Ik ga eens kijken :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie