ik zit erg te twijfelen wat ik na de havo wil doen en neig nu toch naar een paarden opleiding. nu is het alleen zo dat de havo paardenopleidingen me niet echt leuk of geschikt lijken voor wat ik ermee wil (lang verhaal maar wil het best uitleggen) en de mbo opleidingen spreken me niet echt aan en lijken me wat "onder mijn niveau" (totaal niet vervelend bedoelt! als ze me echt heel leuk hadden geleken had ik het wellicht best gedaan).
nu is het zo dat bepaalde ORUN opleidingen me wel heel erg aanspreken (zoals Paard en Gedrag van Annemarie en de "gewone" allround lesgeven ORUN). heeft iemand ervaring met het doen van een ORUN ter vervanging van een HBO of MBO. ik zat te denken om dit dan te doen in combinatie met ergens intern op een stal/bij een bepaald paardenbedrijf werken. heeft iemand dezelfde struggle, weet iemand hoe makkelijk het is om zonder opleiding aangenomen te worden binnen een paardenbedrijf als 17 jarige (ik ben dan 17) of heeft iemand het bovenstaande toevallig al gedaan? ik hoor het graag!