Locatie rijles kind omgeving Groningen

Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Holas

Locatie rijles kind omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-22 14:14

Dag allemaal,

Mijn dochter van bijna 6 wil graag op paardrijles.
Ik ben bekend met de grotere maneges in de omgeving (rigoletto, de Bongerd etc) maar deze locaties spreken mij niet meteen aan. Of erg prijzig of erg groot.

Zijn jullie bekend met locaties waar jonge beginners kennis kunnen maken met paardrijden? Dit hoeft niet persé een manage te zijn. Ook andere initiatieven zijn welkom. Ik vind het belangrijk dat er veel aandacht is voor het welzijn van en de omgang met de pony.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 14:32

Paardrijles op de manege is vanaf 7jaar.

Ik zoek nog een bijrijdster voor mijn brave shetlander dus dat zou misschien een optie zijn. Les is wel voor eigen kosten en zelf op zoek naar een instructrice maar dat zal niet moeilijk zijn want er zijn er best veel rondom groningen.
Ze heeft dan ook de volledige aandacht en ze mag haar ook verzorgen.

hasufel

Re: Locatie rijles kind omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 14:34

The Horse farm begint al jonger dan 7
Kleinschalig
Zit in Wierumerschouw (naast adorp)

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 14:46

Stal de wijk in Oldekerk. Er is een beginnerspakket van 10 lessen, 5 voltige en 5 privéles. Er wordt ook aandacht besteed aan de omgang naast het paard, niet alleen erop. Ook worden er wel eens workshops gegeven, oa over gedrag, en dit wordt ook in lessen meegegeven.

Daarbij is de eigenaresse een instructeur paard en gedrag bij E-quine. Alle paarden staan in de zomer in de weide en ze staan in een van de groepsstallen. Alleen de pensionpaarden hebben aparte stallen, en de manegepaarden voor wie het beter is.

Het is kleinschalig en gezellig. Ik weet alleen niet zeker vanaf welke leeftijd ze lessen geeft.

https://www.staldewijk.nl

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 14:53

Effects

Re: Locatie rijles kind omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 13:55