Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Lienepien95 schreef:Ik heb 4 jaar een paard gestald gehad op ten Eysden. Je moet zelf inderdaad hooi kopen en dit dus voeren.
Ze staan in de zomer (dit was tenminste tot 2 jaar terug zo...) ongeveer 6 uur op de wei.
In de winter is dit ongeveer 2-3 uur. In de maand april werden toen alle weides dicht gedaan om ze weer bij te laten groeien. Je kan ze dan losgooien in de bak.
Het ligt natuurlijk op 20 meter van het bos, dus dat is heerlijk!
Wat ik persoonlijk wel een nadeel vond is dat er maar een binnenbak is. Deze is in de winter 's avonds vaak bezet voor lessen dus dan moet je zelf meerijden in de les of in een buitenbak rijden.
8nnemiek schreef:Ik heb vroeger bij Ten Eysden les gehad en we hebben er een jaartje een paard gestald. Maar dat is al meer dan 20 jaar geleden. Persoonlijk zou ik geen stal meer willen waar paarden de hele nacht binnen staan en ‘s winters nauwelijks buiten komen, en waar ze geen onbeperkt hooi en geen hooi op de wei krijgen. Maar er is verder maar weinig stalling te vinden in de regio. Het is wel een mooie locatie om buiten te rijden.