Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaakstaak
Berichten: 3
Geregistreerd: 17-08-22

Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-22 19:31

Goededag,

Ik ben op zoek naar een paardentrainer in Flevoland en omstreken voor een clinic die ik mijn vrouw als kado wil geven. Met name de linker gallop gaat wat moeizaam en wil ik graag een dagdeel voor inplannen. Kent iemand nog een goeie die in de buurt zit? We zijn voorstander van zachte aanpak en bitloos rijden is ook iets waar ze naartoe wil werken maar dat zit er nu helaas nog niet in.

Hoor graag! Bij voorbaat dank!

Groetjes uit Flevoland! {:}

Odetje92

Berichten: 2719
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 21:20

Misschien zeg ik nu iets heel raars en heb ik je tekst verkeerd geïnterpreteerd, maar een dagdeel trainen is voor een paard niet te doen, lessen en clinics zijn maximaal een uur

Heeft ze momenteel al prive les? Anders zou een instructeur/instructrice per uur inhuren een goede optie zijn en een aantal lessen inplannen

Sjaakstaak
Berichten: 3
Geregistreerd: 17-08-22

Re: Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-22 21:38

Dank voor je bericht. Ze heeft al meerdere clinics gehad inderdaad maar geen prive les. Wat betreft een dagdeel trainen; ik dacht misschien stukje grondles, stukje kennis overdracht en stukje rijden op een paard.
Ik ben dus juist op zoek naar een goede instructeur, wellicht dat ik het verkeerde woord gebruik. Ikzelf ben een leek en weet niet echt waar ik moet zoeken, dus als iemand me daarmee in de goede richting kan sturen zou ik ook zeer op prijs stellen.

Odetje92

Berichten: 2719
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 22:36


Sjaakstaak
Berichten: 3
Geregistreerd: 17-08-22

Re: Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-22 22:56

Dankjewel voor je bericht, de site zal ik bekijken.

Hartelijke groet!

mingming

Berichten: 2522
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 22:59

Misschien kan je bij TAKT academy vinden wat je zoekt? Dan zal ze wel daarheen moeten :) Maar ze bieden op maat gemaakte trainingen. Ik vond het erg leuk daar!

Amber_anne

Berichten: 7183
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Opzoek naar Paardentrainer Flevoland en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 23:17

Misschien kan je eva roemaat contacteren. Die doet routes door heel het land en kan zowel grondwerk als rijden met bit en zonder bit