Gezocht stalling midden Limburg

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Gezocht stalling midden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 23:46

Langzaam ben ik mij aan het oriënteren op een andere stal in de omgeving van midden Limburg (mag ook over de grens in Duitsland of België zijn) gezien ik merk dat onze huidige stal niet meer helemaal bij ons past.

Mijn eisen
- volpension
- minimaal 8 uur per dag buiten in grote paddock (rijbak fornaat) met hooi of graswei, zowel in de zomer als in de winter. Snachts op stal
- stal moet geschikt zijn voor een paard van 1,80
- onbeperkt hooi (!!)
- minimaal een verlichte buitenbak met goede bodem die ook na een regenbui nog goed te gebruiken is. Liefst ook met een binnenbak maar is geen harde eis
- eigen instructrice toegestaan
- prijs naar kwaliteit tussen de €300 en €400
- ruime openingstijden, ook in het weekend

Ik ben bereid om in te leveren op eigen luxe als het echt een topplek is voor mijn paard. Vooral het onbeperkt kunnen eten en het veel naar buiten komen is voor mij heel belangrijk.

GUSTIxBILL

Berichten: 2112
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 04:46

Vrees dat Maeson Stables in Oudsbergen geen klanten meer accepteert

Maar gaan de paarden in weer en wind naar buiten in kudde verband (elke kudde aan elkaar aangepast), over 6ha verspreid
Hooi in netten op de wei in een slowfeeder
Hooi in netten op stal (mijn twee reuzen van 1.80 die alles eten wat vast en los zit, hebben ‘s ochtends nog over)
2x onderhoudsbrok vereikt met luzerne
1 binnenpiste met verlichting
2 buitenpistes waarvan 1 recent vernieuwd. Verlichting komt eraan in de buitenpiste
Niet echt sluitingstijden. Maar kan in de toekomst wel veranderen

Stal met paardenmensen ipv mensen met paarden.
En bijna/geen verloop
U kunt natuurlijk altijd eens contact opnemen met ze via fb

0000
Berichten: 5514
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Gezocht stalling midden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 08:28

Ik volg maar ben bang dat het een lastige zoektocht word...

C_arola
Hoofdmoderator Over Paarden & Markt

Berichten: 71171
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 08:38

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Anoniem

Re: Gezocht stalling midden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:20

Ja ik merk dat het inderdaad erg lastig is. Vooral omdat zomer en winter buiten kunnen echt een harde eis van mij is.

Maeson stables klinkt wel top als ik het zo hoor. Vooral het vele hooi. Die van mij eet ook alles wat los en vast zit en heb gemerkt dat de hoeveelheid hooi die ze eet vaak wel een probleem is. Stal ligt alleen 40 minuten rijden van mij vandaag. Eigenlijk net iets te ver voor mij helaas. Maar ik zal er zeker aan denken.