Voorbereiding 7 dagen trail Albanie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iertje87

Voorbereiding 7 dagen trail Albanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 16:52

Hi Bokkers,

Na een verhuising en Corona was ik er nog niet aan toe gekomen om een manege te vinden in de omgeving van Den Bosch. :( Mijn oude manage is inmiddels gesloten |( en ik mis het rijden behoorlijk na 24 jaar gereden te hebben.

Ik ga begin september een trail doen in Albanie bij https://horseridingalbania.com/ en wil nu na een jaar niet gereden te hebben weer "vlieguren" maken.

Ik ben inmiddels bij een aantal op bezoek gegaan en had een goed gevoel bij de Groote Wielen in Rosmalen en het Paardrijk. Het probleem is dat ze een zomerstop hebben en het Paardrijk zelfs een wachtlijst voor gevorderde ruiters.

Heeft iemand een tip of idee om de komende weken nog een aantal keer te kunnen rijden om mijn spieren weer te trainen?

Mijn dank is groot <3

sjouk_L

Re: Voorbereiding 7 dagen trail Albanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 17:09

Je zou eens contact op kunnen nemen met enduranceclinics in wassenaar, zij rijden in de zomer in ieder geval wel door en kan je ook direct met andere condities dan de binnenbaan wennen.
https://www.facebook.com/EnduranceClinics/

Iertje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 17:37

Dank je @sjouk_L helaas is Wassenaar wat ver voor me om een paar keer heen en weer te rijden de komende weken. Gelukkig genoeg ervaring met buitenritten :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 23:10

Ik zou eens kijken of er een endurance ruiter in de buurt zit waar je vlieguren kunt maken op een tweede paard. Je was hier welkom geweest, maar ik zit in zuid Limburg.

Iertje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-22 08:24

StonedRomy schreef:
Ik zou eens kijken of er een endurance ruiter in de buurt zit waar je vlieguren kunt maken op een tweede paard. Je was hier welkom geweest, maar ik zit in zuid Limburg.

Ik ga het opzoeken, dank voor de tip en lief dat ik welkom ben maar zuid limburg is prachtig maar wel ver weg :)