miramii schreef:Iemand een tip voor een leuke plek voor rijles in regio Barneveld?
Het gaat om gevorderde lessen met volwassenen (20+), zowel dressuur als springen. Nette ervaren instructie, gericht op correct lopen in het lijf. Belangrijk: een fijne plek voor de paarden zelf. En natuurlijk een gezellig plek, zonder oordelen oid.
Het vinden van een bijrijdpaard wil niet zo vlotten, dus ik wil het rijden op deze manier weer oppakken. Ben bij twee maneges wezen kijken, maar bij de een was de sfeer niet fijn (ruiters die langs de bakrand gemeen kritiek leverden over een ruiter in de bak) en bij de ander waren lang niet alle paarden die ingezet werden fit/gezond/soepel in het lijf.
Bellatrix schreef:Je kan ook naar De Malle Jan in Achterveld.
josewoos schreef:Bellatrix schreef:Je kan ook naar De Malle Jan in Achterveld.
Dit is geen manege meer, alleen nog pension
Stal Jacobs was ik laatst en keek mijn ogen uit! En dat was vooral naar de enorme bende die daar is.
Op zich wel een leuke sfeer, maar vond het wel heel erg binnen 'eigen club mensen'. Ze waren verder vriendelijk hoor, maar dat viel me wel heel erg op. De lessen weet ik verder niets van.
Ik kan ook geen manege in deze omgeving bedenken waar ik wel 100% enthousiast over kan zijn. Er is overal wel wat.
Misschien kan je op verschillende maneges proeflessen nemen? Dan ervaar je het toch het beste denk ik
Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 2 bezoekers