Recente ervaringen Albert van Es?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Recente ervaringen Albert van Es?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 22:29

Ontzettend veel geklooi met mijn lieve viervoeter. Zelf komen we er niet uit, dus willen we verder kijken naar iemand die ons dan wél kan helpen.
Het hele verhaal zal ik jullie besparen, ik heb het geprobeerd maar het werd een warrig verhaal waar niemand iets van begreep.
Om een lang verhaal kort te maken; het gaat gewoon niet hoe het zou moeten gaan en ik heb echt geen enkel flauw idee meer waar het aan kan liggen.

Nu zit Albert van Es heel dichtbij, en ik heb er op bokt goede dingen over gelezen. Hij kijkt zowel naar paard als naar ruiter, en dat lijkt me erg fijn. De kans is natuurlijk heel groot dat we zelf onbewust fouten maken die er toe leiden dat het rijden zo poedersuiker gaat |o

Echter is het laatste topic hierover van 2010, dus ik ben eingelijk op zoek naar mensen die er wat recentere ervaringen en meningen over hebben :)

Iemand? O:)

Elvrie

Re: Recente ervaringen Albert van Es?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:30

Albert van es is in december bij mijn paard geweest. Rijden bij mij ging niet vooruit maar eerder achteruit en omdat hij toch op stal kwam dachten we laten we het eens proberen! Resultaat: mijn paard zat van voor naar achter vast.. dit heeft hij er in 1 sessie uit gekregen en mijn oaard was vele malen soepeler in zijn lijf!! Leuke correcte man naar mijn mening die er verstand van heeft

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 09:33

Dat klinkt goed! Hier gaat het rijden ook van kwaad tot erger, dus vandaar dat we hem er even naar willen laten kijken %)

Heb je toevallig iets van een website/e-mail waar hij via te bereiken is? Ik kan nergens wat vinden namelijk :)

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 19:20

Ik ben ook benieuwd naar recente verhalen en aangezien dit de recentste post was, dacht ik: even een schopje!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 22:05

Ik heb hem nooit laten komen. Wel zijn Inge Hoevers en Symone Ottenvanger langs geweest. Pony is nu verkocht, maar het is toen wel beter gegaan.

Thenmnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 20:31

Hallo allemaal, wat voor soort behandeling verricht deze heer? Hoe noem je dit? Het is geen osteopaat en geen chiropractor. Maar wat dan wel? Alvast bedankt!